Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ble litt skada av han forrige jeg datet, han tekstet så sinnsykt mye og svarte så fort at det har blitt en vane for meg. Har skrevet litt med noen fra dating apper nå, møtt noen men aldri funnet noen som vekker noen interesse. Helt til forrige lørdag da jeg tenkte at jeg skulle slette alt sammen. Han har veldig mye av de samme interessene, og er instruktør for noe jeg har lyst å begynne med. Så alt av interesser og andre ting virker som drømme mannen. Det er bare at han er så sinnsykt treg til å svare, la han til på snap for tenkte at det kom til å flyte lettere der siden jeg ikke sjekker de appene hele tiden. 

Der er han nesten værre, han skriver på morgenen, ingen ting mens han er på jobb, også en snap på kvelden. Han har sagt han vil ta meg med på  date, også sa han at han kunne hjelpe meg fikse noe som jeg har som har ryki som jeg ikke klarer selv. Så i går avtalte vi å møtes til uka, og han sa hva han ville ha for det han skulle fikse. Det ble ikke avtalt noen dag for han åpnet bare siste snappen. 

I utgangspunktet tenker jeg bare at han er veldig opptatt, og vi har ikke møttes i virkeligheten så han legger kanskje ikke så mye i det ennå? Han jeg datet tidligere var ikke en bra fyr, så kan det være at jeg blir usikker fordi det ikke er like hyppig teksting?

Føler at jeg har funnet en fra hver ende på skalaen, også har man overtenkeren meg midt oppi dette.

Jeg sa i fra hvilken fra hvilken dag jeg er ledig neste uke, så da føler jeg det er litt opp til han og finne en dag?  ( jeg har barn så det må planlegges litt) eller når er det innafor og spørre hvilken dag som passer uten å virke masete? Jeg er så urutinert i dating verden nå, at jeg har bare lyst til å gi opp

Anonymkode: a9a1e...e7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring, både fra meg selv og de jeg har datet, er at man kun tekster noen få ganger i døgnet frem til man har møttes fysisk. Man har ikke lyst til å legge for mye tid og krefter i det før man vet at man faktisk liker personen. Tekstingen tar seg betraktelig opp når man har møttes, forutsatt at man liker hverandre da, selvfølgelig. 

Anonymkode: e01fc...faf

AnonymBruker
Skrevet

Fokuset for meg var å møtes fysisk så fort som mulig.

Da kjenner en fort om kjemien er på plass.

Naturlig at en på en hverdag enten skriver på morgenen eller kvelden. På jobb er man på jobb.

Da jeg datet ble det mest chatting på kvelder og i helger.

Møtte dem innen 7-10 dager.

Han jeg nå gifter meg med om under 2 uker, chatter jeg masse med. Så mye at vi pratet 3 timer på telefonen før vi møttes.

Det klikket så bra. Og så smalt det da vi møttes.

Ingen uro. Ingen usikkerhet.

Men ville definitivt ikke lagt for mye i det før dere fysisk møtes.

Anonymkode: 90a85...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og får nok av de som sender mld fra morgen til kveld, makan til mas! Man skulle tro at de tok hintet når man ikke svarer på mer enn 2-3 mld i en travel hverdag, men nei. Ender opp med at jeg bare sletter de som holder på sånn.

Anonymkode: 292b7...b94

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig enig, jeg tror bare jeg ble så vant med ekstremt mye meldinger at jeg tolket alt nå som at personer forsvinner. Jeg og ønsker å møte de så raskt det lar seg gjøre, for da slipper man ukes vis med teksting med noen det absolutt ikke klaffer med.

ChatGPT mente han her var mer grønt flagg enn han tidligere. Får se om han faktisk gjør det han sier også, han skrev i dag, så vi har hatt noen sapper frem og tilbake. Han virker veldig sånn "hjelpe deg med ting" type, og det liker jeg. Selv om jeg klarer å fikse alt selv🙂

TS

Anonymkode: a9a1e...e7e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig usikker hvis en mann ikke er litt på med teksting, da tolker jeg det som lite interesse. Men folk er veldig ulike med sånt. 

Anonymkode: dd2ee...880

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...