Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Kjæresten min og jeg har snakket om forlovelse og enige om at det er for tidlig. Men igjen så vil vi gjerne ha noe som symboliserer kjærligheten og lykken vi har sammen. Hørt noe om kjærlighetsringer.. Noen som har noen innspill/erfaring om hva dtete går ut på, og skal man liksom kjøpe forlovelsesringer?
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Ehem.. syntes det virket litt rart ja. Men bedre å kalle det kjærlighetsringer enn de som "forlover seg" bare for å bli "kjæreste pluss" eller "gift light". Bare koselig å kjøpe like ringer eller hver sin halvdel av et smykke eller noe, men for meg ville det blitt litt snålt å gå rundt med forlovelsesringer uten å være forlovet ja. Hva er det som haster sånn?
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 haster ikke.. Ikke i det hele tatt.. Men vi vil ha noe som symboliserer vår kjærlighet til hverandre. Ord og kort blir for glemt i noen situasjoner, derfor syns jeg kanskje det hadde vært litt romantisk med en ring, (e.l) som jeg kan titte på, og vite at vi er knyttet til hverandre. Enig at kanskje forlovelsesring er litt dumt å gå med når man ikek er forlova.. Er det ingen som har noe lignedne?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Hva med smykke med et halvhjerter som hører sammen. Det er jo litt søtt, selv om de fleste bare går rundt med slike i 12-14årsalderen..
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Jeg ville ikke kjøpt tradisjonelle forlovelsesringer om jeg ikke var forlova, nei. Men noen gjør vel det? Er allianseringer og forlovelsesringer det samme? Kjæresten og jeg har snakket litt om noe liknende, og ender vel opp med å kjøpe omtrent like ringer (jeg fikk en veldig fin ring av han til jul) i et design vi liker, men som ikke ser ut som forlovelseringer. Ellers finnes det sånne "knuteringer" som ser ut som hender som holder i hverandre eller bare et flettemønster som man kan dele opp i to ringer.
Gjest Neffi Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 haster ikke.. Ikke i det hele tatt.. Men vi vil ha noe som symboliserer vår kjærlighet til hverandre. Ord og kort blir for glemt i noen situasjoner, derfor syns jeg kanskje det hadde vært litt romantisk med en ring, (e.l) som jeg kan titte på, og vite at vi er knyttet til hverandre. Enig at kanskje forlovelsesring er litt dumt å gå med når man ikek er forlova.. Er det ingen som har noe lignedne? ← synes nesten dere bare kan hoppe i det jeg, og forlove dere om dere føler så mye lykke sammen
Superlammet Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Hva med å gjøre det DERE synes er riktig? Hvis dere finner noe dere synes symboliserer deres kjærlighet så er det bare herlig! Go for it!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Kan dere ikke bare kjøpe en ring hver til hverandre? Altså "pynteringer" som ikke forveksles med de glatte forlovelses- og gifteringene? Du kjøper en ring til ham som han liker, og han kjøper en ring til deg som du liker. De behøver ikke være like heller.
Gjest Binna Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Som *snart medlem* skriver, kjøp en fin ring til hverandre. Allianseringer og forlovelsesringer er vel det samme? Jeg ville valgt ringer som ikke så ut som forlovelsesringer, siden folk kommer til å lure. Og du kan få en forlovelsesring når dere evt. forlover dere
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Jeg og kjæresten lagde kjeder til hverandre - kanskje noe å vurdere? Hans hadde glassanheng og mitt hadde ett i tre - med symboler som betydde mye for oss
Gjest Søt Skrevet 18. april 2006 #11 Skrevet 18. april 2006 Ja,, er ikke dumt det:) Eller bare forlove oss med en gan så er det gjort Nei, må nok finne på noe. Men kjede ? Hmm.. da må vi jo ha noe som symboliserer noe vi har sammen..
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #12 Skrevet 18. april 2006 Jeg har aldri forstått den greia med å forlove seg bare for å være forlovet! Man spør jo ikke om man skal forlove seg, man spør jo om man skal gifte seg! Forlovelsen er tiden fra frieriet til bryllupet! Ikke å ta forholdet et steg videre! Men, jeg skjønner at dere vil ha noe symbolsk. Hva med armbånd eller smykker? Jeg fikk et armbånd av kjæresten min før vi forlovet oss. Det er laget av mange små hjerter som henger fast i hverandre og jeg ble (og blir fortsatt) veldig glad av å titte ned på det! Nå blir jeg i tillegg glad for å titte ned på forlovelsesringen min og snart vil jeg bli ekstra glad for å titte ned på gifteringen min. Jeg føler at symbolene mister litt av sin verdi dersom man vanner de ut i forkant! Men, som det også er nevnt over her, gjør det som er riktig for DERE! :rosasmil:
Gjest Søt Skrevet 18. april 2006 #13 Skrevet 18. april 2006 Jeg har aldri forstått den greia med å forlove seg bare for å være forlovet! Man spør jo ikke om man skal forlove seg, man spør jo om man skal gifte seg! Forlovelsen er tiden fra frieriet til bryllupet! Ikke å ta forholdet et steg videre! Men, jeg skjønner at dere vil ha noe symbolsk. Hva med armbånd eller smykker? Jeg fikk et armbånd av kjæresten min før vi forlovet oss. Det er laget av mange små hjerter som henger fast i hverandre og jeg ble (og blir fortsatt) veldig glad av å titte ned på det! Nå blir jeg i tillegg glad for å titte ned på forlovelsesringen min og snart vil jeg bli ekstra glad for å titte ned på gifteringen min. Jeg føler at symbolene mister litt av sin verdi dersom man vanner de ut i forkant! Men, som det også er nevnt over her, gjør det som er riktig for DERE! :rosasmil: ← Det er akkurat det vi ikk evil. Forlove oss, bare jeg som spøkte litt isted. Er heeelt enig med deg. Det er nesten synd at så mange forlover seg i hytt og pine. Men det er derfor jeg vil ha denne kjærlighetsringen, da.. ikke for seriøst, men noe som er seriøst mellom oss to
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #14 Skrevet 18. april 2006 jeg fikk et smykke av min mann da vi var "bare" kjærester. det har jeg stort sett alltid gått med siden. er ikke noe spesielt symbol i selve anhenget, men jeg vet at han plukket ut noe han syntes var veldig fint til meg. derfor betyr det mye for meg. har faktisk vært veldig fint å hatt det - spesielt i perioder hvor vi har vært ¨på hver vår kant av landet.
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #15 Skrevet 18. april 2006 jeg fikk et smykke av min mann da vi var "bare" kjærester. det har jeg stort sett alltid gått med siden. er ikke noe spesielt symbol i selve anhenget, men jeg vet at han plukket ut noe han syntes var veldig fint til meg. derfor betyr det mye for meg. har faktisk vært veldig fint å hatt det - spesielt i perioder hvor vi har vært ¨på hver vår kant av landet. ← Samme som armbåndet jeg snakket om litt over her! til armbåndet! Behøver ikke å være en ring! Men hvis dere ønsker en ring, så gå for en ring! :rosasmil:
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 Jeg vil bare vise min kjærlighet til han! Argh! Blir aldri mett på han!!
Gjest Søt Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 Å, hadde det bare vært så enkelt Vil gjøre noe for han som får han til å tippe over og glede og kjærlighet. Kanskje smøre han inn i sjokolade og SÅ spise han opp
afr0dite Skrevet 19. april 2006 #19 Skrevet 19. april 2006 Da tipper han nok over av kjærlighet og glede!! Evt, bak masse muffins, og pynt alle med hjerter, deretter legger du de utover gulvet i hjerteform, og setter deg selv i midten, kun i ført en sløyfe!
Gjest Søt Skrevet 19. april 2006 #20 Skrevet 19. april 2006 Hmm.. det hørtes søtter'n meg ut som en ålreit plan.. Bare et par justeringer Har du noen flere gode tips eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå