Gå til innhold

Barnevakt

Gjest uansvarlig mamma???

Fremhevede innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet
Jeg for min del tror det faktisk er viktig at man tidlig venner barnet til å være alene sammen med andre.

jepp. har vært barnevakt for ei på 7/8 mnd som aldri hadde hatt barnevakt før, hun skreik fra moren dro til hun sovna seint utpå kvelden... (litt overdrevet selvfølgelig, men det føltes sånn)

tror ungene bare har godt av å bli vant til andre.

så gå på fest og kos deg masse! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette gjør at jeg er sikker på at du vet hva du gjør og derfor sier jeg : "skit i hva andre mener og nyt festen" - det hadde jeg gjort så lenge jeg var 100% trygg på at barnet hadde det bra...

Enig med du

Skrevet (endret)

Gå på fest og kos seg masse!

Alle må få lov til å "komme seg ut" når de føler det er rett uten at andre skal kritisere dette. Min sønn sovover hos mine forledre første gangen da han var 8 uker. Gikk så fint så. Han er vant til å være både hos farmor og mormor og vi har ofte hatt barnevakt. Av uvisste grunner er jeg mye mere hønemor med sistemann og hun har kun sovet borte en gang. (Hun er 1 år). Men hun har vært hos barnevakt flere ganger sånn uten å sove over.

Poenget med å fortelle dette er at alle føler forskjellig (og noen, som meg, føler forskjellig fra førstemann til andremann osv) på når det er riktig. Det eneste som er viktig er at du gjør det som paser for deg....ikke det som passer for nabon ;) Hvis du føler deg klar for å gå ut en tur nå syns jeg du skal gjøre det :danse:

Dessuten er det som andre sier veldig smart å komme seg ut å bare være kjærester også!!! Det gangner babyen i lengden også!

Ha det moro!!!!

Endret av *Emma*
Skrevet

Jeg synes ikke man er asosial og bare opphengt i barnet om man ikke går på fest, men jeg synes heller ikke man er en dårlig mor om man tar seg en tur ut. Tydeligvis liker folk å synes begge deler, avhengig av hvilken kategori moren tilhører.

Du får si til de som kommer med sleivbemerkningene: "Ja, vi er så heldige at babyen LAR seg passe. Det er ikke alle som er så heldige, vi passer på å nyte det så lenge det varer."

Skrevet

Bra for deg, mann. Og ikke minst baby som får to glade foreldre som har fått litt tid for seg selv og avveksling fra hverdagen.

Klart dere skal dra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...