male32 Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Hei Proshop har masse puslespill med fine motiv fra mine favorittmerker. Synes de er billige sammenlignet med andre butikker. Men er usikker på om det er trygt å bestille fra dem. Jeg får jo sikkert varene, men om det skulle være noe feil og man må reklamere. Jeg kjøper mye puslespill og noen sjeldne ganger kan det være produksjonsfeil, eller at det mangler brikker. Da reklamerer jeg, og har alltid fått pengene tilbake. Hos prisjakt får Proshop gode omtaler. Men man blir skeptisk når man leser slike ting: https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/l39XyA/proshop-truet-kunde-med-politianmeldelse?srsltid=AfmBOopsd-f_qegi1Qg3vn5jyloS3eGIDShs1mz-CfK-QOwOQ50M3utN Jeg sendte de en mail med spørsmål om noe, og fikk da et veldig kort og dårlig svar.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Jeg har handlet der flere ganger uten problemer, men har aldri hatt behov for å forholde meg til kundeservice. Anonymkode: cedec...373 3
Neteas Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Kjøpt ps5 og slushmaskin der. Absolutt seriøse og gode priser! om du bruker viatrumf får du trumf også 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Har vært kunde der i 10 år eller noe sånt. De har ofte best priser. Måtte reklamere en gang, returnerte varen og fikk pengene tilbake uten problem. Anonymkode: bb01b...842 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå