Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske ha hatt en vedvarende kløe fire bestemte steder på kroppen; mellom tå nummer tre og fire, og mellom finger tre og fire, på begge hender og føtter. Det er bare et svært lite område kløen sitter, og jeg kan klø og klø og klø uten at kløen blir verre eller bedre. Når jeg ikke rører området, kjenner jeg bare en vag kløe der. Dette plager meg igrunnen, da jeg kan bli sår av å klø meg på mine fire små steder. Det går aldri over. Jeg tørker meg alltid godt mellom tærne, har prøvd fotsoppmiddel uten at det virker, og det vises ingenting spesielt på de fire stedene. Min søster sier at det kan være noe som heter nevrologisk kløe. Har ikke funnet ut noe om dette. Jeg lurer på hva dette er, og om det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt kløen min? Noen som har det som meg??? Eller har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet (endret)

Det er nok bare amputasjon som hjelper! :sjarmor:

Er det kløen som holder deg våken så seint? :ler:

Natta :klem:

Endret av Anerikke
Skrevet

Høres ut som atopisk eksem. Gå til legen og få henvisning til hudlege.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Kan det være spesielle punkter i forhold til soneterapi?

Gjest Embla s
Skrevet

Kan også være hånd/fot psoriasis?

Skrevet

Hvis det er psoriasis vil det gjerne være små blemmer under hunden som en kan kjenne.

Leste om fotsopp at en skal ta kuren 2 uker og smøre rundt der det klør også fordi det sitter soppsporer der og. Men det trenger jo ikke være dette likevell.

Det beste du kan gjøre er nok og kontakte lege.

Skrevet
Det er nok bare amputasjon som hjelper! :sjarmor:

Er det kløen som holder deg våken så seint? :ler:

Natta :klem:

De kan le, De!!

Søvnrøyta... hehe

Skrevet

Jeg må vel kanskje oppsøke lege.... Det vises ingenting. Det er ikke eksem, ikke blemmer, ingenting!! Det bare klør, på samme måte hele tiden. Jeg begynner nesten å tro at søster har rett, at det er noe med nervebaner, og kanskje sånne soner i kroppen. Det er nemlig bare sånne helt ørsmå punkter som klør, like små som et knappenålshode. Når jeg klør utenom disse små punktene er det ikke godt i det hele tatt, fordi det ikke klør der.

Skrevet

skabb de liker seg vist mellom tær og fingre

Gjest Hippopotamus
Skrevet
skabb de liker seg vist mellom tær og fingre

Skabb synes dessuten veldig godt, så her er det neppe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...