Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser på en dansk tråd på reddit at man kun mister aktivitetssenteret til Xplora ved å bruke andre abonnement og ikke betale service gebyret deres. Noen som har erfaring med dette i Norge?

Anonymkode: c46b0...b24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener ei venninne har et annet vanlig sim-kontantkort, men at klokken da kan ringes med og gpsgreiene ikke funker. Til gjengjeld har de brukt 50kr på kontantkort siden jul. 

Anonymkode: 21d03...62e

Skrevet

Hva er aktivitetssenteret? 

Vi har ICE sitt gratisabonnement, og klokka fungerer den, GPS fungerer også. Batteriet er like ræva som ellers. 

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (På 30.5.2026 den 15.01):

Hva er aktivitetssenteret? 

Vi har ICE sitt gratisabonnement, og klokka fungerer den, GPS fungerer også. Batteriet er like ræva som ellers. 

Takk for svar. Det er ice jeg vil gå for hvis vi bytter, så det var godt å høre. Ja, batteritiden er dårlig, men de fleste mobiler må lades daglig de og så det lever jeg fint med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Det er ice jeg vil gå for hvis vi bytter, så det var godt å høre. Ja, batteritiden er dårlig, men de fleste mobiler må lades daglig de og så det lever jeg fint med. 

Vårt problem er at den er vanskelig å lade, og batteriet holder ikke en hel dag. Klokka er aldri oppladet når vi trenger den, fordi den tappes for batteri mens den ligger på lading. Den lader seg opp, og når den når fullt batteri begynner tappingen. Kan derfor ikke lades på natta. Må ha alarm for å time ladingen. 😅 

Ser det på unger som kommer på besøk også, klokka er som regel utladet innen foreldrene prøver å ringe de hjem for dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Vårt problem er at den er vanskelig å lade, og batteriet holder ikke en hel dag. Klokka er aldri oppladet når vi trenger den, fordi den tappes for batteri mens den ligger på lading. Den lader seg opp, og når den når fullt batteri begynner tappingen. Kan derfor ikke lades på natta. Må ha alarm for å time ladingen. 😅 

Ser det på unger som kommer på besøk også, klokka er som regel utladet innen foreldrene prøver å ringe de hjem for dagen. 

Oi, det problemet har vi heldigvis ikke hatt. Hadde den nylig på reperasjon fordi den ikke startet opp igjen etter å ha skrudd seg av pga lite strøm, xplora-logoen kom opp og forsvant aldri (før den gikk fri for strøm). Da var den 1,5 år gammel. Fikk ny klokke på garanti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...