Mona68 Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Hei, for en tid tilbake slet jeg litt med urinlekkasje og kjøpte noen pull-ons bleier på apoteket for å være helt sikret på en firmafest. Fordi det var en pakke på 10 brukte jeg det noen ganger til innimellom. En dag jeg satt i kø i bilen hjem fra jobb ble jeg voldsomt tissatrengt og lot alt komme i bleia. Det gikk helt fint, ingen lekkasje ut i buksene. Men… jeg følte et voldsomt behag av det varme tisset og klemte litt ubevisst på bleia foran for å kjenne litt ekstra på varmen. Enden på visa var at jeg for første gang på lenge rett og slett følte meg kåt. Jeg stoppet til side og gned meg utenpå bleia til jeg kom. Ble både redd og skamfull på samme tid, men det var helt utrolig deilig. Jeg har ingen lekkasje lenger nå etter et lite inngrep, men dette har nå blitt min egen hemmelige måte å onanere på. Har jeg blitt gal? Jeg er 58 år og aldri hatt noen liknende lyster tidligere 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Nei, jeg tenker at det er helt innafor. Det skader ingen og det er deilig å være kåt. Anonymkode: 7729a...bbd 2
Mona68 Skrevet 29. mai Forfatter #4 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nei, jeg tenker at det er helt innafor. Det skader ingen og det er deilig å være kåt. Anonymkode: 7729a...bbd Ja er jo det, men gjemmer bleiene langt inn et skap så ikke gubben finner dem og tør ikke snakke med noen om det heller. Kan det være flere som har funnet denne måten å onanere på? Med våt og varm bleie
Kingfused123 Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Mona68 skrev (33 minutter siden): Ja er jo det, men gjemmer bleiene langt inn et skap så ikke gubben finner dem og tør ikke snakke med noen om det heller. Kan det være flere som har funnet denne måten å onanere på? Med våt og varm bleie Ja. Har alltid kjent til fascinasjonen for wet, men ikke dette. Litt skamfullt, men men. Det som er godt og ikke skader andre er bare å nyte. Kjør på 😏 💦
Mona68 Skrevet 3. juni Forfatter #6 Skrevet 3. juni Mona68 skrev (På 29.5.2026 den 15.04): Hei, for en tid tilbake slet jeg litt med urinlekkasje og kjøpte noen pull-ons bleier på apoteket for å være helt sikret på en firmafest. Fordi det var en pakke på 10 brukte jeg det noen ganger til innimellom. En dag jeg satt i kø i bilen hjem fra jobb ble jeg voldsomt tissatrengt og lot alt komme i bleia. Det gikk helt fint, ingen lekkasje ut i buksene. Men… jeg følte et voldsomt behag av det varme tisset og klemte litt ubevisst på bleia foran for å kjenne litt ekstra på varmen. Enden på visa var at jeg for første gang på lenge rett og slett følte meg kåt. Jeg stoppet til side og gned meg utenpå bleia til jeg kom. Ble både redd og skamfull på samme tid, men det var helt utrolig deilig. Jeg har ingen lekkasje lenger nå etter et lite inngrep, men dette har nå blitt min egen hemmelige måte å onanere på. Har jeg blitt gal? Jeg er 58 år og aldri hatt noen liknende lyster tidligere Er det virkelig bare meg?
AnonymBruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Neida, det er deilig. Jeg vet ikke om jeg egentlig har den fetisjen, men den er litt pirrende. Jeg hadde til overs en slik bleieduk, slike firkantete underlag i bleiestoff. Jeg ble så nysgjerrig og foldet den så godt jeg kunne til en bleie og tok ei stram truse utenpå. Tisset i bleiestoffet, og følelsen var så deilig, jeg ble kåtere enn forventet. Gned meg til orgasme med den våte hjemlagde bleia under trusa og fikk orgasme ulikt noe annet. Har ved et par anledninger tisset på meg med truse på i dusjen. Det er også deilig, særlig med truse i en farge hvor det synes godt at man tisser. Det er ikke like pirrende som med bleie, men er noe med den der lille skam eller fy følelsen. Bleien var mye mer pirrende dog, og den kåtheten av å føle tabuet og alt det der, hohoho. Har hørt at en slik Wand skal være himmelsk mot en våt bleie. Jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det flere ganger. Muligens jeg heller bare prøver å kjøpe slike lavpris tykke bind eller noe, men det er jo noe med helheten i bleien, følelsen av at den fyller hele veien rundt. K39 Anonymkode: 8e5e5...d2b 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Kan det være urinfetisj? Du følte ikke behaget før du tisset på deg selv. Anonymkode: a3e10...51e
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Mona68 skrev (19 timer siden): Er det virkelig bare meg? Tror du får mer respons på fetlife om denne fetishen ❤️ Anonymkode: 67d6f...f72
Snok1 Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni Hvorfor ikke fortelle mannen din om dette? Gir hemmeligholdet ekstra spenning? 1
Kingfused123 Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Neida, det er deilig. Jeg vet ikke om jeg egentlig har den fetisjen, men den er litt pirrende. Jeg hadde til overs en slik bleieduk, slike firkantete underlag i bleiestoff. Jeg ble så nysgjerrig og foldet den så godt jeg kunne til en bleie og tok ei stram truse utenpå. Tisset i bleiestoffet, og følelsen var så deilig, jeg ble kåtere enn forventet. Gned meg til orgasme med den våte hjemlagde bleia under trusa og fikk orgasme ulikt noe annet. Har ved et par anledninger tisset på meg med truse på i dusjen. Det er også deilig, særlig med truse i en farge hvor det synes godt at man tisser. Det er ikke like pirrende som med bleie, men er noe med den der lille skam eller fy følelsen. Bleien var mye mer pirrende dog, og den kåtheten av å føle tabuet og alt det der, hohoho. Har hørt at en slik Wand skal være himmelsk mot en våt bleie. Jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det flere ganger. Muligens jeg heller bare prøver å kjøpe slike lavpris tykke bind eller noe, men det er jo noe med helheten i bleien, følelsen av at den fyller hele veien rundt. K39 Anonymkode: 8e5e5...d2b 😍😮💨😍
Mona68 Skrevet 4. juni Forfatter #12 Skrevet 4. juni Snok1 skrev (4 timer siden): Hvorfor ikke fortelle mannen din om dette? Gir hemmeligholdet ekstra spenning? Han har tydeligvis glemt at jeg har en mus i det hele tatt 😞
Snok1 Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Mona68 skrev (21 minutter siden): Han har tydeligvis glemt at jeg har en mus i det hele tatt 😞 Sett deg på ansiktet hans og piss ham ned, så kommer han på det. 🤩
FrstadM1961 Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni Så herlig at du fant en så "ulovlig" måte å bli kåt og komme på! Og selv om du kanskje ikke får så mange bekreftende svar her (sikkert lettere på fetlife), så synes jeg at din lille historie bare var herlig. Synd at du ikke føler at det har noen hensikt å få med gubben på noe - han aner ikke hva han går glipp av 😉 Kanskje du finner noe av samme gleden uten bleier med i tights, jeans e.l. også? Bare å eksperimentere og nyte kåtskapen. Vi lever bare en gang 😘 1
FrstadM1961 Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Neida, det er deilig. Jeg vet ikke om jeg egentlig har den fetisjen, men den er litt pirrende. Jeg hadde til overs en slik bleieduk, slike firkantete underlag i bleiestoff. Jeg ble så nysgjerrig og foldet den så godt jeg kunne til en bleie og tok ei stram truse utenpå. Tisset i bleiestoffet, og følelsen var så deilig, jeg ble kåtere enn forventet. Gned meg til orgasme med den våte hjemlagde bleia under trusa og fikk orgasme ulikt noe annet. Har ved et par anledninger tisset på meg med truse på i dusjen. Det er også deilig, særlig med truse i en farge hvor det synes godt at man tisser. Det er ikke like pirrende som med bleie, men er noe med den der lille skam eller fy følelsen. Bleien var mye mer pirrende dog, og den kåtheten av å føle tabuet og alt det der, hohoho. Har hørt at en slik Wand skal være himmelsk mot en våt bleie. Jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det flere ganger. Muligens jeg heller bare prøver å kjøpe slike lavpris tykke bind eller noe, men det er jo noe med helheten i bleien, følelsen av at den fyller hele veien rundt. K39 Anonymkode: 8e5e5...d2b 👍🤩😍
AnonymBruker Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni Skal du gå i bleie i pride toget? Anonymkode: 9ff23...00a
AnonymBruker Skrevet 5. juni #18 Skrevet 5. juni Mona68 skrev (7 minutter siden): Nei jeg liker jenter, men det er litt hemmelig Høres ut som dere ikke har et ekteskap, bare bor sammen og har fantasier dere ikke deler med hverandre. Anonymkode: 12e17...63f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå