Gå til innhold

mannen har lavere sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et gift par i 30årene med 3 barn. Etter min mening har vi alltid hatt for lite sex, men jeg har klart meg på 2-3 ganger i uken de siste årene. Etter den siste fødselen for 6mnd siden har vi nå sex en gang i uken, det er tortur. Når vi først har sex kunne jeg omtrent ha hatt det hver dag, etter en uke når han er klar igjen, klarer jeg meg nesten uten. Veldig frustrerende. 

Han har tendens til stram forhud, å kan bli sår uten nok oppvarming/ glidemiddel. jeg blir heller ikke så fysisk våt lenger som jeg en gang ble, selvom jeg føler meg like kåt. Vi har travle liv med jobber, aktiviteter og det som er. 

har tatt dette opp gjentatte ganger, ideelt ville han hatt sex 2-3 ganger i uken, men at livet skjer. for meg er det den enkleste tingen i verden å sette av tid til det, men han blir fort søvnig når han først har lagt seg ned. jeg tar sjeldent initiativ lenger for frykten for å bli avvist, tar jeg initiativ så kan du banne på at det ikke passer. 

Hvordan kan jeg vekke litt lyst tilbake hos han? (jeg har ikke lagt på meg 20kg siden vi møttes, dusjer hver kveld og er opptatt av å se stelt ut. Vi samarbeider godt med barn og hus, å har det veldig gøy i lag ellers), 

Anonymkode: 3adfe...818

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be han ta en tur til legen å få ordnet den trange forhuden,kanskje sex er bedre? 

Stress,sliten? lavt testosteron? Runker han eller er det bare lite sex og ikke noe annet heller? 

Liker sex hver dag, men her er det max 1-2 ganger i uken, ikke lett å være frustrert og kåt hele tiden men sånn er det! 

Hadde jo vært fint om mennene kunne finne ut av litt selv eller prøve å ts mer iniativ. Sex avler jo sex, og mye kos og nærhet avler sex!

Prøvd å snakke med han?

Anonymkode: 6cb9e...da4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må tørre å ta initiativ og heller stå i skuffelsen. Eg syns 2-3 ggr i uken er mye da..  Er mann på 50 og kjenner meg igjen i din mann. Hadde trang forhud så sex var ikke så bra da eg lett ble sår. Opererte vekk forhuden og sexlysten har økt en del. Min sambo tar aldri initiativet men er med på leken om eg bjuda på.. 

Kansje dere har gått inn i et fast mønster ang sex så det blir kjedelig ?

Mitt tips er å onananere forran hverandre uten at partneren får lov å røre deg.. sex leker ?

Anonymkode: 01a13...672

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Be han ta en tur til legen å få ordnet den trange forhuden,kanskje sex er bedre? 

Stress,sliten? lavt testosteron? Runker han eller er det bare lite sex og ikke noe annet heller? 

Liker sex hver dag, men her er det max 1-2 ganger i uken, ikke lett å være frustrert og kåt hele tiden men sånn er det! 

Hadde jo vært fint om mennene kunne finne ut av litt selv eller prøve å ts mer iniativ. Sex avler jo sex, og mye kos og nærhet avler sex!

Prøvd å snakke med han?

Menn får begynne si det samme til kvinner som får lavere sexlyst, er sikkert populært 😅 fascinerende hvordan en mann alltid blir sykeliggjort med en gang lyst går ned 

Anonymkode: 601ff...10c

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Slå opp

Anonymkode: 33406...f60

AnonymBruker
Skrevet

Steriliser deg så blir du nok mer fristende😊

Anonymkode: 2a510...08f

AnonymBruker
Skrevet

Til deg som ba hun prøve seg, nei det er så vond tå bli avvist gang på gang på gang.. Gjør noe med deg, så nei... Dårlig tips! Det fungerer bare om mannen har ett snev av lyst. Det kan og gjøre at det plutselig ikke blir noe sex pga hun prøver seg og ikke lsr han være i fred og.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan kan jeg vekke litt lyst tilbake hos han? 

Det kan være komplett umulig å forandre ens lyst på sex varig.

Det er like vanskelig som at du skal bestemme deg for å ha sjeldnere/mindre lyst.

Kan ikke du bare ha sjeldnere lyst? Så blir dere kompatible 

Anonymkode: 123f5...295

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi er et gift par i 30årene med 3 barn. Etter min mening har vi alltid hatt for lite sex, men jeg har klart meg på 2-3 ganger i uken de siste årene. Etter den siste fødselen for 6mnd siden har vi nå sex en gang i uken, det er tortur. Når vi først har sex kunne jeg omtrent ha hatt det hver dag, etter en uke når han er klar igjen, klarer jeg meg nesten uten. Veldig frustrerende. 

Han har tendens til stram forhud, å kan bli sår uten nok oppvarming/ glidemiddel. jeg blir heller ikke så fysisk våt lenger som jeg en gang ble, selvom jeg føler meg like kåt. Vi har travle liv med jobber, aktiviteter og det som er. 

har tatt dette opp gjentatte ganger, ideelt ville han hatt sex 2-3 ganger i uken, men at livet skjer. for meg er det den enkleste tingen i verden å sette av tid til det, men han blir fort søvnig når han først har lagt seg ned. jeg tar sjeldent initiativ lenger for frykten for å bli avvist, tar jeg initiativ så kan du banne på at det ikke passer. 

Hvordan kan jeg vekke litt lyst tilbake hos han? (jeg har ikke lagt på meg 20kg siden vi møttes, dusjer hver kveld og er opptatt av å se stelt ut. Vi samarbeider godt med barn og hus, å har det veldig gøy i lag ellers), 

Dere har masse sex selv med 1 gang i uke.

Vi har 1 gang i 1-2 mnd etter barn nr 2 ble født for 8 år siden.

Anonymkode: 7aa7e...d05

AnonymBruker
Skrevet

Synest et par med 3 barn og travle dager har passe sex med en gang i uken. Sexlyst kan være ulik, men det kan også endre seg. 

Jeg hadde ikke fått mer sexlyst av mas om det vertfall. Men det med stram forhud kan det vel være greit å sjekke.

Anonymkode: a5ac4...422

AnonymBruker
Skrevet

Når det er omvendt blir menn bedt om å bare tåle det, ingen har krav på sex osv. Interessant 

Anonymkode: 5c104...d85

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til deg som ba hun prøve seg, nei det er så vond tå bli avvist gang på gang på gang.. Gjør noe med deg, så nei... Dårlig tips! Det fungerer bare om mannen har ett snev av lyst. Det kan og gjøre at det plutselig ikke blir noe sex pga hun prøver seg og ikke lsr han være i fred og.

Dummeste jeg har hørt. De har jo sex hver uke, så et snev av lyst har en åpenbart. Alle opplever å bli avvist, det er en del av livet og noe man faktisk bare må tåle.

Hadde alle tenkt som deg ville ingen hatt sex.

Anonymkode: 7495c...ed1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan fortelle at du ikke kan noe om menneskelig seksualitet, uansett kjønn. 

Anonymkode: a7fd0...7be

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er lik som din mann, og vi er i lik livssituasjon som dere. Jeg "glemmer" ofte at sex er en ting vi kan gjøre, og kan helt fint gå uten (men vi har ikke så ofte som 1 gang i uken, heller nærmere hver andre mnd)  Jeg tenker småbarnsfasen er en unntakstilstand der den med høy lyst må ta til takke med det den får. Hvertfall frem til barna har begynt på skolen

Endret av Wor
AnonymBruker
Skrevet

Blir neppe bedre med årene, tenkte det var lite sex på grunn av småbarn, men ble ikke bedre etter at de ble større. Men her er det fruen som er uinteressert. Ta dette opp tidlig og gi beskjed om at dette er svært viktig for deg og at det er vanskelig for deg å ha det slikt. Spør om det er noe han tror dere kan gjøre for at dette kan bli bedre, så kanskje han har en idé om hva som skal til.

Anonymkode: 5fe42...49c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sånn er det ikke for min del. Ved hyppig sex blir jeg lei etter en kort stund og trenger lang tid på å sakte men sikkert få lyst igjen. For min del så er sex en slags utladning. Så må det gå tid før jeg får lyst igjen.

Anonymkode: 123f5...295

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha sex hver dag, han også i teorien, men det blir kun 4-5 dager (6-8 runder).

Han er 45 år. 

Anonymkode: 0d13c...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...