Gå til innhold

Dobbelseng fra Jysk????

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

anbefales eller er det bare «drit»?

Anonymkode: aed4a...5ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høie sengene er ok, men hadde nok kjøpt seng et annet sted 

Anonymkode: 83885...9d8

AnonymBruker
Skrevet

For oss funker de godt. Kontinentalseng først, mener den var noe av det rimeligste de hadde. Ikke noe luksus mao, men vi likte den veldig godt. Den hadde vi i 17 år, og da begynte den å sige på midten (vi lå i midten, begge to, og har alltid ligget sånn sammen), så om det ble varmt og vi trengte litt avstand for å ikke svette ihjel, så var det ikke så enkelt å rulle unna 😅 Knirka litt på den sida vi hadde mest sex de siste par årene (nede på høyre side 😅), men ikke så det var sjenerende eller hørbart utenfor lukket dør. 

Vi kjøpte ny fra Jysk, men da kun sengeramme og madrass på Ikea pga pris. Merker det ikke er ei dyr ramme, men den funker som den skal og har vart 2-3 år nå uten knirk og annet. 

Kontinentalsenga var bedre enn enhver hotellseng jeg noen gang har sovet i, om det er ei ok sammenligning. Sengeramme har jeg ingenting å sammenligne med.

Anonymkode: a0618...a83

Skrevet

Møbler generelt fra Jysk holder man seg unna. Min erfaring er at det er dårlig kvalitet. 

Jeg hadde en billig dobbeltseng fra Jysk. Den holdt i litt over 1 år, før den knakk sammen midt på natten.... 😒Jeg kjøpte en brukt kontinentalseng på Finn.no. Beste sengen jeg noen sinne har hatt ❤️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På Jysk kjøper man campingstol og i verstefall pyntepute. 

Anonymkode: c1515...6e3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jysk er litt gamble.

Mye ræl som har kort levetid, mens andre ting er bra og holder lenge, er min erfaring. Vi «måtte» kjøpe sovesofa fra Jysk til gjesterommet (som er mye brukt av ungdommer) fordi det var den eneste som hadde de riktige målene. Den sofaen lever fortsatt etter 10 år og er nesten like fin. Utrolig god å sitte i, og en ålreit seng. Mye bedre enn den andre sovesofaen vi har på et av barnerommene som kom fra Bohus, som koster fire ganger så mye. Så ja, du kan absolutt være heldig med møbler fra Jysk.

Anonymkode: 01761...dc4

Skrevet

Vi kjøpte en dobbeltseng med regulerbar bunn på Jysk for 13 år siden. Har bytta overmadrass noen ganger, men ellers har den holdt seg veldig bra.

AnonymBruker
Skrevet

Jysk er jo tidligere Dansk sengetøy lager. Jeg kjøper ikke sofa der, men de kan seng. Nå har vi en fra fagmøbler, dyr..men før det var det jysk. Jeg synes den var veldig god.

Anonymkode: 4eb87...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...