AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Har kommet i en liten slump med lite matlyst pga at jeg kjenner at det blir litt mye å ta stilling til ved måltider. Trenger derfor litt veiledning, og lurte på om noen vet om kostholdsveileder som har kompetanse på PCOS/PMOS? Må helst tilby digital veiledning. Anonymkode: 6bf0b...a72
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Er det du som er TS i "Trenger hjelp til å gå ned siste 10 kg ,noen tips ?( ikke kaloritelling)"? Anonymkode: 157ee...42f 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det du som er TS i "Trenger hjelp til å gå ned siste 10 kg ,noen tips ?( ikke kaloritelling)"? Anonymkode: 157ee...42f Nope? Anonymkode: 6bf0b...a72
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det du som er TS i "Trenger hjelp til å gå ned siste 10 kg ,noen tips ?( ikke kaloritelling)"? Anonymkode: 157ee...42f Er nok det ja 😅 Anonymkode: 849d7...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 29.5.2026 den 6.34): Er nok det ja 😅 Anonymkode: 849d7...f2e Trenger ikke hjelp til å gå ned, men til å faktisk finne ut hva jeg skal spise 😅 Anonymkode: 6bf0b...a72
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 28.5.2026 den 22.01): Har kommet i en liten slump med lite matlyst pga at jeg kjenner at det blir litt mye å ta stilling til ved måltider. Trenger derfor litt veiledning, og lurte på om noen vet om kostholdsveileder som har kompetanse på PCOS/PMOS? Må helst tilby digital veiledning. Anonymkode: 6bf0b...a72 Kan du ikke prøve Chat GPT? Kanskje hjelp å få der? Jeg spør ChatGPT om omtrent alt jeg lurer på. Får ordentlige svar. Anonymkode: 1f2c9...2b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå