AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Synes du at BUNAD er sexy? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 300b4...adb
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Nei… De fleste ser tjukkere ut i bunad og som budeier. Ikke sexy. Flotte kjoler derimot… Anonymkode: c278b...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Nei. De dekker til og pakker inn alt som gjør henne sexy. Anonymkode: aff84...6c6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Jeg syntes det før, men føler det har gått inflasjon i det. Nå som alle har bunad ser 17. mai ut som en uniformert parade i en kommuniststat... Finnes ikke spennende eller eksotisk. Anonymkode: 28615...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Bunad er kostyme. Finnes ikke sexy. Anonymkode: 34e31...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Nei. Tar noen dager før jeg er klar til å tenne på dama igjen hver 17. mai. Anonymkode: 58aae...088
Hedonborealis Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Synes ikke bunad er sexy. Flott og festlig, men ikke sexy i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes du at BUNAD er sexy? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 300b4...adb Jeg synes bunad på kvinner er flott og vakkert. Ville ikke brukt ordet sexy Anonymkode: 78a84...071 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Bunad forbinder jeg ikke med et sexuelt antrekk, men det er vakkert og flott.. Rart spørsmål. Anonymkode: 219e3...7ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Bunad er fint men ikke sexy. Ei sexy dame er fortsatt sexy i bunad men det er på tross av ikke på grunn av Anonymkode: 43a9a...65a
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Tja. Ikke sexy på en sånn sjekke ut rumpa og drømme om å rive av henne bunaden med tennene-måte, akkurat, det er jo ikke et sexy plagg. Men jeg synes kona er på sitt aller flotteste i bunad, liksom. Jeg synes aldri hun ser bedre ut enn når hun har pyntet seg og dratt på seg bunaden, og da tenner jeg jo litt ekstra på henne. At det det er dama mi og alt det innebærer av både tenning og forelskelse. Nei, bunad er ikke sexy slik stiletthæler og små kjoler ofte kan være. Men jeg er nok fort enda mer hypp på å ligge med henne når bunaden skal av enn når hverdagsklærne skal det. Anonymkode: 12b0c...848 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Mannen min elsker å knulle meg med bunaden på 😅 På lørdag er det konfirmasjon igjen 🥰 Anonymkode: 1bded...d68
G1987 Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai Det kommer an på hun som bærer den. Skjorta skal være 'passelig', men at sølv-snørigen i front viser at det er store pupper bak der. Samt at det er lagt litt flid i hår og sminken. Bunad er ikke lik sexy for meg, men du hendelse for noen SYN som dukker opp på 17. mai! Jeg kan fantasere om hva som skjuler seg under stakken, av netting, hofteholdere, kanskje mangel av truse osv..
Monika Tgirl Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai Jeg går virkelig mot strømmen her! Synes det både er flott og sexy på damer haha Har noen festdrakter selv. Herrebunad ser bare teit ut, ser ut som Ivo Caprino-figurer for meg😝
DoorKnob Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai Vet ikke om det er sexy, men jeg syns i alle fall at bunader er veldig flotte.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes du at BUNAD er sexy? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 300b4...adb Syns det er sexy. Anonymkode: a1806...aae
AnonymBruker Skrevet 29. mai #19 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes du at BUNAD er sexy? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 300b4...adb Nei.. Anonymkode: 4a6ff...f2d 1
Snok1 Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes bunad på kvinner er flott og vakkert. Ville ikke brukt ordet sexy Anonymkode: 78a84...071 Enig på begge punkter.
Fremhevede innlegg