AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har i mange år slitt med intens kløe, uavhengig av hvor ofte jeg vasker håret, hva jeg bruker i det (brukt ALT av sjampoen mot både psoriasis, sensorisk eksem, sopp). Har også hatt liniment på resept; uten noe spesielt mye effekt. Eneste periodene jeg har hatt god hodebunn har vært når jeg har gått på isotretinoin mot akne i ansiktet. forstår at dette er en sammensatt tilstand. Stress forverrer. Jeg opplever ofte tørre flak, og i blant nupper. Hvis jeg klør for mye på disse, begynner det å blø. Det er ofte på de samme stedene det klør. har dere noen innspill? Har vært hos hudlege ifbm akne før, men aldri hodebunn. Forstår at det må til for å få et ordentlig svar. Ville høre her først.. Anonymkode: dd75e...a2f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Her er enda et bilde. Det er et nærbilde og ser nok mer dramatisk ut enn hva det er. Men det er veldig ubehagelig og svir. Anonymkode: dd75e...a2f
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #3 Skrevet 50 minutter siden Ser ut som du har eksem Da ska en ikke vaske håret for ofte siden det kan tirre eksamen mer, hadde bedt om henvisning til hudlege, og få noe som er beregnet. Jeg har 2 forskjellige væsker jeg ska smøre inn i hodebunn, pluss at jeg fikk beskjed å bruke zyrtec åre rundt, for å få ned kløe Anonymkode: 9002d...fb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå