AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jente på 13, snart 14. Begynt å få regelmessig mens de siste 4-5 mnd. Og hun lider. Blør voldsomt og har sterke smerter. Må ofte ha to dager hjemme i løpet av måneden hvor hun ligger i fosterstilling og tar naproxen. Blør gjennom det meste, dag og natt… Husker selv at mensen var veldig kraftig og vond i starten når jeg var i den alderen. Men da var det aldri snakk om noe annet enn å ta Paracet og suck it up. Jeg får oppriktig vondt av henne, og ser at hun ikke klarer skole eller aktiviteter de to tre første dagene. Har noen erfaringer med p-piller for så unge jenter? Jeg har ikke lyst å gi henne hormoner, men hun kan heller ikke ha det slik som dette. Anonymkode: 8dfaf...83d 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Høres ut som min datter, løsningen ble p piller, ikke drømmen men det har gjort at hun nå har normale blødninger. Hun er nå 18 år og går ennå på pillene. Anonymkode: 0c514...80a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Det finnes en medisin som heter buscopan. Den kan gies i mage og hjelper mot kramper i magen. Anonymkode: 502cb...ce9
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #4 Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det finnes en medisin som heter buscopan. Den kan gies i mage og hjelper mot kramper i magen. Anonymkode: 502cb...ce9 Selv om krampene blir bedre så er det uansett ikke noe særlig å gå på skolen når du blør igjennom alt.. tror jeg ville gått for p piller selv om det er kjedelig å starte med så tidlig, men hva gjør man. Må uansett ta hun med til lege Anonymkode: 61212...bc0 1
Sniff76 Skrevet 24 minutter siden #5 Skrevet 24 minutter siden Jeg hadde tatt henne med til legen og spurt om p-piller evt. om det er noe annet som kan anbefales. Synes ikke det er holdbart med så kraftige blødninger og smerter, og at hun må være hjemme to dager hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå