Gå til innhold

Tesla kampanje 2026 videreføring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt kontaktet av Tesla selger som sier at jeg må bestille DENNE uken om jeg skal dra nytte av 0%-rente kampanjen og Tesla avslag (tilsvarende MVA) Det jeg lurer litt på er om Tesla kommer til å forlenge kampanjen slik som de gjorde 1 april i år. Det er jo nå flere bilmerker enn noen gang som tilbyr tilsvarende kampanjer i markedet nå. Til og med Citroën tilbyr 0-rente nå. 

Vil jo tross at dersom Tesla stopper kampanjen nå i juni som annonsert sp vil jo det bli bom stopp med salg også. Jeg vurderer da folkebilen Tesla Y med 4wd pga hengervekt, men kunne godt tenkt meg og ventet litt.

Hva tror dere?? Er Tesla kynisk nok til å si dette for å få en kanon mnd I mai med høye salgstall og god provisjon til selgerne FØR de går ut og forlenger??

Selgeren påstår at han ikke vet noenting og forholder seg til avtalen slik den foreligger....Syntes det var litt vell billig argument

Anonymkode: fe91d...c54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt riktig, det er Tesla US som bestemmer alle kampanjer. For alt vi vet, kan de forlenge den, eller etterhvert endre til en som er litt dårligere. Jeg tror IKKE de kommer til å komme med en kampanje som er bedre enn denne hvertfall, da må det være helt spesielle grunner. 

Anonymkode: 3e291...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en bedre avtale jeg jakter, men trenger ikke bil før litt fram i tid og vurderer hva mulighetene er for at nåværende kampanje blir videreført for å være konkurranse dyktig mot andre aktører videre i 2026 eller om Tesla sier seg fornøyd med tilbakelagt salg og det de har oppnådd til nå. Selv velger jeg å tro at den blir videreført, men er litt usikker.... 

Anonymkode: fe91d...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...