AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Hva gir jeg til kveldsmat til en 14 mnd gammel baby? Skal de ha melk før soving ? (Vanlig melk altså) Anonymkode: d6f81...afb
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Grøt, skive, frukt, gresk youghurt og en kopp melk til maten? . Gi det barnet liker antar barnet har begynt å få tenner? I så fall bør tannpuss være siste steg. Ingen melk etter tannpuss. Evt tilby vann Anonymkode: c4748...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Jeg hadde gitt en porsjon grøt eller brødskiver. 14mnd gamle babyer spiser jo som regel vanlig mat.. Tåler baby vanlig melk? Da ville jeg gitt en porsjon med melk. Ikke som ett måltid, men som drikke til maten. Anonymkode: 2960a...66c 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Jeg har en på samme alder. Han får samme mat som storesøster; brødskiver eller havregrøt. Mest brødskiver. Og det er ikke lenger en baby når barnet er over 12 mnd :) Anonymkode: baa2c...575 1
tussi84 Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Baby? Er ikke Baby når de er 14 mnd men lite barn. En på den alderen kan vel spise brødskiver til kvelds med vann som drikke. Unngå melk på kvelden. De kan få vondt i magen på natta. 1
moomino Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Her fikk de brød eller grøt, ofte litt frukt, bær inntil og melk 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Noe som metter. Så gi noe barnet liker. Noen spiser grøt, andre skive med f.eks leverpostei. Min var glad i egg, og fikk av og til eggerøre ved siden av annen mat. Anonymkode: e3961...5d7 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå