Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er meg han elsker, om enn i det skjulte. Det er meg han kommer til når han er sliten eller lei. Det er meg han hvisker søte ord i øret på, mens han fikler med mitt hår. Det er meg han rydder plass i stappfull kalender for. Det er meg han tilbringer altfor sene kvelder hos, bare fordi vi ikke klarer løsrive oss før det virkelig ikke er mulig å tviholde lengre. Det er meg han planlegger reiser og opplevelser med, med oppglødet blikk. Det er meg han kysser intenst, men likevel varsomt. Det er meg han naken slynger seg om og elsker.

Men det er du som deler hjem med han. Det er du som deler fortid og minner med han.
Det er du som deler et helt voksent liv med han.
På mange måter er det jo du som har han, jeg vet jo det… når alt kommer til alt.

Det kribler og klør i mine fingre, jeg har så lyst å anonymt si deg at det er jeg som har stjålet mannen din. Ikke fordi jeg vil deg vondt, eller fordi jeg i det hele tatt kan få han. Det hadde jeg gjort om det var mulig. Bare fordi drømmeren i meg håpløst håper på at kanskje om du og han ikke var mer, så kunne det bli meg og han i stedet. Han vil det selv også, sier han prøver å ikke se på meg som kvinnen i hans liv, enda han åpenbart føler det sånn. Han hadde aldri høye nok standarder til hva han kunne forvente av en partner, men jeg gir han alt det han trodde han ikke kunne få.

Likevel sier jeg deg ingenting, selvom jeg så enkelt kunne kontaktet deg. For jeg elsker han jo. Jeg vil jo ikke at han skal miste sin plass her i verden, bare for meg som det ikke kan bli noe med uansett. Fordi jeg vet at du på mange måter er bra for han og fordi jeg så virkelig unner han en livspartner som faktisk varer livet ut..

Anonymkode: b74e3...114

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🥱

• Liker 32
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Kvifor meiner du at det ikkje kan bli noko mellom deg og denne mannen? 

Anonymkode: 4721d...747

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke stjålet noe som helst 🙄

Anonymkode: a4316...695

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en ordentlig bitch. Tar du virkelig glede i å utsette en annen kvinne for den største formen for bedrageri som er mulig? Skjerp deg og oppsøk hjelp. Du er ond

Anonymkode: 892a6...7c4

• Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Trist! Enda en kvinne som ødelegger både sitt og potensielt andres liv på luftslott. 

Alt nytt er spennende. Det hemmelige er sikkert spennende også. Å leve med noen over år er ikke luftslott. 

Hadde det vært deg ville det vært deg. Så enkelt. 

Anonymkode: a75cf...aef

• Liker 28
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk.Tenk å være deg så sitter og tror på det du skriver...

Anonymkode: 1f3a2...57f

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet

Vær så snill og si at dette dreier seg om en Golden retriver som du og din lesbiske partner har delt omsorg for, og ikke en mann som lurer dere begge...

• Liker 33
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette tenkte sikkert hun som min mann var utro med.

Han ble eksmannen min, selv om han ba på sine knær om at vi skulle prøve igjen. Han forsøkte til og med å hindre meg fra å flytte ut (jeg ønsket å flytte bort fra byen vi bodde). Så mye "elsket" han henne.

Jeg dro. Orket ikke å leve med en mann som kunne gjøre meg så vondt.

Han ble så sammen med denne dama, og hvor lenge tror du det varte? Det varte noen måneder. Så gadd han ikke mer.

Jeg vet at det var han som dro fra henne fordi hun i månedsvis sendte klagemeldinger til sønnen vår. Han svarte henne selvsagt ikke, men fortalte meg hvordan hun holdt på. Tanken var at sønnen vår skulle snakke faren til rette, fortelle hvor bra hun var. Hun var helt på jordet. La ut historier på Facebook om hvor dårlig han hadde behandlet henne.

Så jeg tror du TS og andre skal ta fine ord og løfter med en stor klype salt.

Jeg får stadig meldinger fra ham, og han håper at vi kan finne sammen igjen. Kommer ikke til å skje.

Anonymkode: 34d5d...80e

Høres ut som min eks og hans elskerinne. De ble ikke sammen da, men han fikk et voldsomt hat for henne fordi han «mistet» meg. Hun fikk alle til å snakke om hvor bra hun var og hun prøver enda å vinne han tilbake. Han prøver å vinne meg tilbake. Flere år siden nå, de to er stuck i sin egen skapelse. 

Anonymkode: 7999f...fdb

• Liker 22
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Kjedelig for deg, hvorfor går han ikke i fra kona si om det er dere to som passer best sammen?

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Patetisk. Hele historien og hele fantasien din. Been there, done that. Jeg har også vært "den andre kvinnen". Men du modnes nok, du også, og da vil du se annerledes på ting. 

Anonymkode: 5dfb6...b90

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det også du som kaster bort år av livet ditt på en fantasi.

Anonymkode: dc7e7...4ce

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Tyven tyven skal du hete....

Anonymkode: 4c50a...737

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Men han elsker deg ikke nok til å dele hjem med deg. Du er bare en leke. 

Anonymkode: 4c50a...737

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...