Tauriela Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Jeg får smerter i halebenet hver gang jeg gjør en knipeøvelse. Hva i all verden kan det komme av? Har lurt på om det kan ha sammenheng med mild grad av urinblærefremfall etter sist fødsel..? Gynekolog har bekreftet at jeg har noe fremfall men ikke nok til at det var verdt å gjøre kirurgisk inngrep tydeligvis. Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Jeg gikk til fysio i svangerskapet pga bekkenløsning, og fortalte at jeg får vondt i halebeinet ved bekkenbunnsøvelser. Slet masse med halebeinssmerter før jeg ble gravid. Jeg har en litt overaktiv bekkenbunn pga når jeg stresser så setter det seg der, og jeg strammer til. Blitt en vane da jeg har litt overbelastet nervesystem. Men det hjalp meg å finne videoer på youtube om å strekke og avspenne bekkenbunn, fokuserte på det før jeg trente knipeøvelser. Samtidig har jeg et halebein som bøyer seg godt inn så det blir fort vondt. Men sjekk ut video om coccyc pain blandt annet på youtube. Anonymkode: b506c...bff
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Har du vært hos fysioterapeut som spesialiserer seg på kvinnehelse? Høres ut som denne problematikken ligger midt i deres felt. https://fysio.no/kvinnehelse Anonymkode: 74b62...0f5
Tauriela Skrevet 27. mai Forfatter #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk til fysio i svangerskapet pga bekkenløsning, og fortalte at jeg får vondt i halebeinet ved bekkenbunnsøvelser. Slet masse med halebeinssmerter før jeg ble gravid. Jeg har en litt overaktiv bekkenbunn pga når jeg stresser så setter det seg der, og jeg strammer til. Blitt en vane da jeg har litt overbelastet nervesystem. Men det hjalp meg å finne videoer på youtube om å strekke og avspenne bekkenbunn, fokuserte på det før jeg trente knipeøvelser. Samtidig har jeg et halebein som bøyer seg godt inn så det blir fort vondt. Men sjekk ut video om coccyc pain blandt annet på youtube. Anonymkode: b506c...bff Høres ut som meg du beskriver der! Takk for tips, det skal jeg sjekke ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå