Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Etter alt for mange år med ujevn tanngard, så er det nå på tide å få gjort noe med problemet. Saken er at jeg har levd med disse tennene i snart 10 år nå Problemene med tennene begynte etter en periode med mye forkjølelse og bihulebetennelse, og dertil antibiotika kurer. Oppå det hele ble jeg gravid, med ekstrem kvalme. Fikk ikke i meg mat eller drikke,og ble til slutt innlagt på sykehus. Så ikke lange tiden etter, tennene begynte å flytte på seg! :cry: Jeg hadde fått tannkjøttbetennelse. Etter flere tannlegebesøk, og flere 10 tusner av kroner fattigere, var problemet stanset. Men resultatet: tenner har flyttet på seg, noen står mere ut enn de andre, noen mere inn, et par tenner lengre enn resten av tanngard Og nå er jeg lei, mer enn lei! Vil ikke vente til langt over pensjonsalder på et "perfekt glis" (da har jo de fleste gebiss..) Noe må da kunne gjøres..fasetter, kroner? Ikke trekke nei, for tennene er ikke ødelagt, og de sitter fast, men uff. Nå er jeg på jakt etter en tannlege, i Oslo/omegn, og som ikke koster skjorta. Det er jo så stor forskjell i pris og kvalitet, så jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne. Noen her som har erfaring, viten, de vil dele? En bra tannlege, snill , og ikke den dyreste. Noen som har hatt en skjev tann eller fler? Hva fikk i såfall du gjort med problemet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå