blå Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg fikk en mail fra biip.no. og der sto det at noen hadde vært å sjekket om jeg hadde blokket dem. Kan di finne ut det der?? i såfall, så må vel jeg kunne finne ut hvem det var som sjekket ut dette?? noen som vet?? Endret 17. april 2006 av blå
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=190103
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Jeg har også fått en slik mail og gikk inn å sjekket. En kan ikke finne ut hvem det er som har søkt. Men det er ikke slik at noen har vært å søkt spesifikt på deg, en søker på alle kontaktene en har inne på msn, og så dukker det opp en liste over de som evt. har blokket/og eller slettet deg. Og så kommer det en melding om at biip.no sender mail til de personene som har blokket/slettet deg. (jeg måtte selvsagt sjekke selv også)
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Må man være registrert hos biip for å sjekke dette?
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Må man være registrert hos biip for å sjekke dette? ← Ja, men det var fort unnagjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå