Søtpotita Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Fekk mail idag om at nokon har sjekka om eg har blokkert han/ho på msn. Kan eg finne ut kven det er som har føretatt denne sjekken?
Scheherazade Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Nei, det kan du ikke. Personen har mest sannsynlig gjort det på biip.no, og de garanterer at de ikke gir ut personlige opplysninger til andre, men at de sender en mail til alle på listen din om at "noen" har sjekket.
momo Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Samme mailen fikk jeg og her om dagen. Vet ikke om det er reklame jeg, eller om noen virkelig har sjekket det. Jeg aner ikke hvordan du skal finne ut evt hvem som har sjekket om du har blokkert dem.
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 Jeg fikk også sånn mail, og jeg måtte jo sjekke hva dette var for noe, så registrerte meg og sjekket hvem som hadde blokkert meg
Gjest Miloff Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Jeg fikk også sånn mail, og jeg måtte jo sjekke hva dette var for noe, så registrerte meg og sjekket hvem som hadde blokkert meg ← Mailen informerte om at noen sjekket om DU hadde blokkert DEM... Men fant du ut noe da, eller er du bare medlem av en totalt ubrukelig ny web-organisasjon...?
marta Skrevet 12. april 2006 #8 Skrevet 12. april 2006 Kan de jeg evt har blokkert se at jeg har blokkert dem da?
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #10 Skrevet 12. april 2006 Mailen informerte om at noen sjekket om DU hadde blokkert DEM... Men fant du ut noe da, eller er du bare medlem av en totalt ubrukelig ny web-organisasjon...? ← Ja, jeg vet at mailen informerte om at noen ANDRE lurte på om JEG hadde blokkert de. Deretter, etter å ha LEST mailen som informerte om dette gikk jeg inn på biip.no og registrerte meg slik at jeg kunne sjekke om noen hadde blokkert MEG. Svaret på det jeg fant ut la jeg ut i dagboken min
Søtpotita Skrevet 12. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2006 Ok, ser ut til at mange har fått same mailen på ca same tidspunkt, så då går eg utifrå at det er reklame Blei litt småredd, fordi eg har nemleg blokkert ein person ganske lenge
Kristian Skrevet 12. april 2006 #12 Skrevet 12. april 2006 Kan de jeg evt har blokkert se at jeg har blokkert dem da? ← Nope, husker ikke helt hvor jeg leste det, men i følge microsoft er det ikke mulig å se om du har blokkert noen.
Lassie Skrevet 12. april 2006 #13 Skrevet 12. april 2006 Ok, ser ut til at mange har fått same mailen på ca same tidspunkt, så då går eg utifrå at det er reklame Blei litt småredd, fordi eg har nemleg blokkert ein person ganske lenge ← Det er ikke reklame. Det er noen som har sjekket. På biip.no har de registrert seg og skrevet inn sin msn-adresse og dermed fått opp alle som har blokkert vedkommende fra sin msn.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #14 Skrevet 13. april 2006 Jeg har også fått mail fra biip.no denne uken om at noen har sjekket om jeg har blokket dem. Og til hun som sa at det ikke går an å sjekke om noen har blokket deg, så er det helt feil. For det finnes jo programmer som viser akkurat det
Majka Skrevet 13. april 2006 #15 Skrevet 13. april 2006 Jeg fikk også den mailen. Regnet med at en eller annen med meg på MSN-listen har sjekket på Biip.no, og at hele MSN-listen har fått denne e-posten automatisk pga dette. Jeg har forøvrig et annet program som jeg kan sjekke det samme med. Ikke mye brukt, men prøvd av nyskjerrighet.
*Anaïs* Skrevet 13. april 2006 #16 Skrevet 13. april 2006 Jeg og fikk det i går... synes det virker litt rart at så mange har fått denne mailen omtrent samtidig. Når fikk dere mailen da? Klokkeslett?
Søtpotita Skrevet 13. april 2006 Forfatter #17 Skrevet 13. april 2006 Jeg og fikk det i går... synes det virker litt rart at så mange har fått denne mailen omtrent samtidig. Når fikk dere mailen da? Klokkeslett? ← Eg fekk min "Wednesday, April 12, 2006 3:17 AM"....
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #20 Skrevet 13. april 2006 Jeg fikk også sånn,og det er bare reklame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå