Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og til hun som sa at det ikke går an å sjekke om noen har blokket deg, så er det helt feil. For det finnes jo programmer som viser akkurat det  :)

De ble laget før, men har blitt kuttet ut. Nettopp p.g.a. det Kristian sa. Det er lenge siden Microsoft tettet det hullet.

Skrevet

Hvor lenge har biip.no eksistert? Altså denne tjenesten? Merkelig om den har eksistert lenge, og så plutselig nå sender slike mail...

Skrevet

Vet ikke hvor lenge det nettstedet har eksistert, men det er vel lite trolig at så mange blir "biip'et" samtidig ved en tilfeldighet. Jeg har to MSN-kontoer, en aktiv og en som for tiden er "parkert" og jeg fikk meldingen til begge. At noen lurte på den som er parkert kan så være, men jeg har ganske få navn på den aktive så de burde vite at de ikke er slettet. Har nemlig kontakt med alle som er ført opp der.

Dermed tror jeg det er enten rent tull eller reklame som noen har foreslått. (For sikkerhets skyld unnlot jeg å klikke på linken som fulgte med).

Skrevet

Jeg har fått den meldingen på 3 mailadresser, så det er nødt til å bare være reklame.

Skrevet

Vil bare si at det går an å sjekke om noen har blokkert deg på msn. Jeg gjorde det nå.

Skrevet
Vil bare si at det går an å sjekke om noen har blokkert deg på msn. Jeg gjorde det nå.

Jeg kan også sjekke i hue mitt hvordan været er i Mexico City, men det blir bare gjetting.

Gjest *Gjest*
Skrevet

http://msncheck.41m.com/

Her har jeg fått tips om å sjekke slikt. Noen som har vært borti den? Det dumme med denne er at Nicket ditt på msn blir endret etter en sjekk, så du må inn å endre igjen.

Skrevet
http://msncheck.41m.com/

Her har jeg fått tips om å sjekke slikt. Noen som har vært borti den? Det dumme med denne er at Nicket ditt på msn blir endret etter en sjekk, så du må inn å endre igjen.

Det dumme med den er at man gir fra seg passord. Plingeling i bollen? Hallo?!?

Kan ikke folk få det trøkket inn at slike ting er bullshit!

Gjest Primula
Skrevet

En venninne av meg oppløevde at datamskina ble helt rar etter at hun hadde klikket seg inn på dette. Skal ikke forundre meg om dette en en form for virus. Lett å spre siden folk er så nysgjerrige ;)

Skrevet

Dessuten - hvorfor skulle jeg ville vite om noen har blokkert meg? Vil helst tro alle liker meg, jeg da ;) . Men for å være alvorlig - hva skjer egentlig hvis man prøver å kontakte noen som har blokkert en på MSN? Får man bare beskjed om at vedkommende er borte og kanskje ikke svarer, eller får man rett og slett beskjed om at vedkommende har blokkert en?

Hvis svaret er det siste, så skjønner jeg i grunnen ikke nødvendigheten av å sjekke om noen har blokkert en, for da vil jo svaret komme hvis man prøver å ta kontakt.

Skrevet

Dersom nokon har blokkert ein står ein kun som fråkobla. Faen...kan det ha vore eit virus? Eg var så dum at eg måtte sjekke blokkeringstullet sjølv... :sur: Korleis kan eg merke om det var virus?

Skrevet

Tok å skifta passordet just in case. Men det har kanskje ikkje noko å sei?

Skrevet

enig..bare reklame..de har sikkert sendt den ut til gud og hvermann...og jeg gidder hvertfall ikke gå inn på biip og gjøre akkurat det de ville jeg skulle gjøre...

Skrevet

Da jeg er så "heldig" at jeg er sammen med en som jobber innen data. Er det ikke en reklame, men første gang noen "sjekker" deg får du denne mailen. Noen også flere ganger. Men jeg syns ikke det er noe å ta på vei for egentlig, selv om jeg skjønner at noen blir skremt (hadde sikkert jeg blitt og visst det er noen jeg er redd for skal ta kontakt) Fordi har dere blokert noen er det sikkert en grunn til det. Og mange sjekker bare om de er blitt blokerte så de kan slette deres mail på listen slik at ikke den blir bare liggende.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk også en sånn mail etter at ei venninne av meg hadde sjekket på biip.no om noen hadde blokkert henne. Regner med at mailen ble sendt til hele msn-listen hennes etterpå.

Litt misvisende mail egentlig, det virker jo som om noen har sjekket om akkurat JEG har blokkert dem, når de egentlig bare sjekker om det er "noen" som har blokkert dem. Så selv om du er bestis med alle på msn'en din og vet at de vet du ikke har blokkert dem, så kan det være de ønsker å sjekke om andre har blokkert dem - og dermed får du og en mail, siden du er på lista.

Gjest Kirsebær
Skrevet

Jeg har også sjekket dette, og det blir sendt ut mail fra biip.no like etter. Det er altså ikke reklame, men som noen over sa; det er heller ingen som sjekker om en bestemt person har blokkert en. Det kommer bare en liste med hvilke mailadresser som har slettet/blokkert en.

Mailen blir sendt ut til alle adressene en har på msn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...