AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Noen som har mottatt feriepengene fra NAV? Isåfall når? Anonymkode: 192cd...67b
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Ferie og feriepenger - nav.no Anonymkode: c434b...e6a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Utbetalingsdatoer - nav.no Anonymkode: c434b...e6a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Fikk i forrige uke. Var delvis sykemeldt noen uker i fjor høst Anonymkode: 82491...c5d
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Når utbetales feriepengene fra Nav? Feriepenger fra Nav utbetales innen utgangen av mai året etter at feriepengene er opptjent. Ferietillegg av dagpenger utbetales innen utgangen av juni. Det samme gjelder ferietillegg av sykepenger av dagpengegrunnlag. Se utbetalingene dine Dine utbetalinger Se også Utbetalingsdatoer Anonymkode: c434b...e6a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Ja jeg vet. Men lurer på om noen har fått pengene allerede? har tannpine å håper å få kommet meg til tannlegen asap!! Anonymkode: 192cd...67b
Delia Peabody Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Tirsdag forrige uke kom de inn på min konto.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Jeg venter også ts.. skulle ønske det var en dato å forholde seg til og ikke bare «innen utgangen av mai» osv.. Anonymkode: 2c3e7...c21 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja jeg vet. Men lurer på om noen har fått pengene allerede? har tannpine å håper å få kommet meg til tannlegen asap!! Anonymkode: 192cd...67b Bare å bruke kredittkortet, du får jo penger snart. Anonymkode: e439a...047 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare å bruke kredittkortet, du får jo penger snart. Anonymkode: e439a...047 Eier ikke er kredittkort, skulle sikkert gjort det men nei, best å holde seg unna 😂 kjører på med ibux! Anonymkode: 192cd...67b 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg venter også ts.. skulle ønske det var en dato å forholde seg til og ikke bare «innen utgangen av mai» osv.. Anonymkode: 2c3e7...c21 Må være like rundt hjørnet. står ikke på kommende utbetalinger enda til meg hvertfall. Anonymkode: 192cd...67b
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eier ikke er kredittkort, skulle sikkert gjort det men nei, best å holde seg unna 😂 kjører på med ibux! Anonymkode: 192cd...67b De fleste tannleger kan du ta med deg faktura hjem. Hvis tannlegen ikke tilbyr dette, så gå til en annen. Anonymkode: cef3c...825
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Gahh.. ikke kommet idag heller, begynner å miste troa på at det kommer noe feriepenger… jeg er fortsatt sykmeldt da, får man ikke feriepengene utbetalt da? Anonymkode: 192cd...67b
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #14 Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bare å bruke kredittkortet, du får jo penger snart. Anonymkode: e439a...047 Det er ganske mange tannleger som ikke aksepterer kredittkort eller faktura, og med god grunn. Anonymkode: 725e5...fee
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #15 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ganske mange tannleger som ikke aksepterer kredittkort eller faktura, og med god grunn. Anonymkode: 725e5...fee Jeg ønsker ikke å bruke kredittkort eller faktura, vil gjøre opp for meg der og da. Derfor håper jeg de pengene kommer inn asap! ts Anonymkode: 192cd...67b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå