AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Jeg kom over denne Finn annonsen som handler om en katt skal bli gitt bort, og annonsen er det liksom katten selv som har skrevet. Synes det er helt merkelig at eieren som har skrevet teksten, men gir seg ut for å være katten, skriver selv at hun gjør ting med katten som katten ikke liker, men likevel bare fortsetter🤔 https://www.finn.no/460863739 Anonymkode: aff21...d18 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Stakkars katt som har bodd med Torunn og Åse. Anonymkode: f44dd...924 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Wtf… for en VEGG av merkelig tekst. Orket ikke lese alt engang. Anonymkode: 14062...973 8
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Akkurat nå har jeg bare lyst til å hive meg på flyet opp til Ålesund eller hvorhen denne katten bor, og hente den hjem til meg, men jeg har en sær hankatt som ikke tolererer å bo med andre katter dessverre. Ts Anonymkode: aff21...d18 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wtf… for en VEGG av merkelig tekst. Orket ikke lese alt engang. Anonymkode: 14062...973 Det virker jo som denne Åse, som skriver teksten! ikke er helt i vater. Stakkars katt😿 Ts Anonymkode: aff21...d18 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Hun Åse har i alle fall ikke hørt om avsnitt😵💫 Hun høres ikke helt i vater ut. Stakkars katt. Anonymkode: 99ac2...093 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 17.36): Det virker jo som denne Åse, som skriver teksten! ikke er helt i vater. Stakkars katt😿 Ts Anonymkode: aff21...d18 Crazy Cat Lady 2.0. Anonymkode: 0a956...471 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Når du lager annonse for å baksnakke eier nr 1 og 2, og framstå nokså enkel selv og. 😬 Anonymkode: 01d44...3e7 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 17.24): Jeg kom over denne Finn annonsen som handler om en katt skal bli gitt bort, og annonsen er det liksom katten selv som har skrevet. Synes det er helt merkelig at eieren som har skrevet teksten, men gir seg ut for å være katten, skriver selv at hun gjør ting med katten som katten ikke liker, men likevel bare fortsetter🤔 https://www.finn.no/460863739 Anonymkode: aff21...d18 Synes ikke det er noe rart eller unormalt med det. En artig måte å vinkle det på synes jeg. Mangelen på linjeskift derimot 😅 Anonymkode: adc2d...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke det er noe rart eller unormalt med det. En artig måte å vinkle det på synes jeg. Mangelen på linjeskift derimot 😅 Anonymkode: adc2d...5ae Men hun hun som skriver teksten og som kaller seg Åse, skriver jo selv at hun gjør ting med katten som katten ikke liker og som katten gir beskjed om, men at hun bare fortsetter å gjøre det. Ts Anonymkode: aff21...d18 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når du lager annonse for å baksnakke eier nr 1 og 2, og framstå nokså enkel selv og. 😬 Anonymkode: 01d44...3e7 Forklar Ts Anonymkode: aff21...d18
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når du lager annonse for å baksnakke eier nr 1 og 2, og framstå nokså enkel selv og. 😬 Anonymkode: 01d44...3e7 Jeg driter jo i eierne som ikke klarer å ta vare på katten og som ødelegger den mentalt Ts Anonymkode: aff21...d18
AnonymBruker Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai Hvis jeg legger godvilja til kan jeg forstå at hun kan ha trodd at det var en artig vinkling (f.eks. om områder katten ikke vil ha kos på), men altså, den drittslenginga om tidligere eiere?! Anonymkode: 0c948...580 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai Stakkars katt. Så mange ubrukelige eiere. Ikke rart den er nervøs og aggressiv av seg. Anonymkode: 76075...a25 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai Off...dette var spesielt..( og ikke på en god måte) Anonymkode: 1ab17...c97
AnonymBruker Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hun hun som skriver teksten og som kaller seg Åse, skriver jo selv at hun gjør ting med katten som katten ikke liker og som katten gir beskjed om, men at hun bare fortsetter å gjøre det. Ts Anonymkode: aff21...d18 Ikke nødvendigvis at hun fortsetter gjøre det, men en ganske dårlig beskrivelse av at katten tydeligvis ikke liker kos. Det er tydeligvis en "problemkatt" hun forsøker gi bort, så sikkert dårlig forsøk på humor. Uthengingen av forrige eier er sikkert for å forklare historikken, kan nesten virke som katten har vært mishandlet i tidligere hjem. Ingen leker, ingen kos, mat den ikke spiser (sia de påstår den elsket fisk som den knapt ville røre) osv dersom historien her stemmer. Ikke veldig rart den har ganske dårlig atferd, og det er ikke akkurat for hvem som helst ta til seg en slik katt. Anonymkode: 0ae35...03c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå