AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg kom over denne Finn annonsen som handler om en katt skal bli gitt bort, og annonsen er det liksom katten selv som har skrevet. Synes det er helt merkelig at eieren som har skrevet teksten, men gir seg ut for å være katten, skriver selv at hun gjør ting med katten som katten ikke liker, men likevel bare fortsetter🤔 https://www.finn.no/460863739 Anonymkode: aff21...d18 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Stakkars katt som har bodd med Torunn og Åse. Anonymkode: f44dd...924 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Wtf… for en VEGG av merkelig tekst. Orket ikke lese alt engang. Anonymkode: 14062...973 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Akkurat nå har jeg bare lyst til å hive meg på flyet opp til Ålesund eller hvorhen denne katten bor, og hente den hjem til meg, men jeg har en sær hankatt som ikke tolererer å bo med andre katter dessverre. Ts Anonymkode: aff21...d18 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wtf… for en VEGG av merkelig tekst. Orket ikke lese alt engang. Anonymkode: 14062...973 Det virker jo som denne Åse, som skriver teksten! ikke er helt i vater. Stakkars katt😿 Ts Anonymkode: aff21...d18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå