AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Har et inntrykk av at i mange forhold er det slik at når kvinnen ikke er kåt blir det null sex. Sånn har jeg aldri opplev det i et fast forhold. Ser da bort i fra spesielle omstendigheter. Helt greit å bli brukt en gang i blant, sa en kjæreste på direkte spørsmål. Av DEG, la hun til. Hva med dere andre damer? Anonymkode: 0d76e...6e2
Snok1 Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Min elskerinne sier: «Jeg er med på alt, men du må lede meg.» Partneren min har det hun selv karakteriserer som et passivt-reaktivt tenningsmønster, som arter seg mye på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Hm.. usikker. Jeg er kvinne og har aldri avvist min mann. Ikke på 14 år. Jeg trenger ikke å være tent på forhånd for å tenne på ham på minuttet når han tar insj. Også vet jeg at det han gjør alltid er godt. Han er en ekstremt god elsker. Men brukt? Nei, jeg føler meg ikke brukt av den grunn😅 og jeg tenner selvfølgelig på ham av meg selv også, uten at han trenger å insje. Men det varierer litt med syklus. Anonymkode: 2dbfb...562
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Svært mange kvinner tenner faktisk på konseptet å bli brukt. Ikke i den forstand at man blir påtvingt sex når man ikke er interessert. Da kalles det for at man ikke evner å si nei. Her snakkes om om det å bli brukt som et sexleketøy for nytelsens del. Mange kvinner finner ekstrem nytelse i det og bli knullet sønder og sammen Anonymkode: dfeab...46a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Jeg tenner på å "bli brukt", men det handler mye om at jeg ikke er spesielt opptatt av å være kåt på forhånd og å skulle få orgasme hver gang jeg har sex med en partner. Jeg blir kåt av at kjæresten bare tar for seg, og tenner på å være et "verktøy" for hans nytelse. Anonymkode: b2414...147 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Det er helt greit å bli brukt. Om den det gjelder VIL bli brukt! Det er selvsagt ikke greit å bli brukt for partnerens nytelse om man ikke ønsker det selv, eller føler seg presset eller tvunget mot egen vilje. Jeg forstår ikke hvorfor det er et spørsmål en gang? Anonymkode: 06ecf...bf1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Jeg sliter veldig med tenninga, men lar mannen komme til om jeg er våken nok. Jeg liker sex veldig godt, selv når jeg ikke er kåt. Det er deilig selv om. Som å bli klødd på ryggen eller massert. Jeg er ikke så aktiv i de tilfellene, da jeg ofte mister den deilige følelsen i så fall, fordi jeg må fokusere mer. Når han er inni meg og setter i gang, så blir jeg ofte tent også (blir aldri det om jeg må være aktiv). Ikke alltid direkte kåt, men ofte tent nok til orgasme (men det tar lenger tid enn når jeg er kåt, logisk nok). Blir jeg kåt, så kan vi "rygge tilbake" og ha forspill før vi har mer samleie, og da er jeg gladelig aktiv. Er jeg for trøtt, liker jeg det ikke. Da er dåsa sammensnurt og faktisk for trang til å penetreres, selv med mye glid. Han kan til nød presse inn en finger ved makt, og kanskje får han bittelitt liv i g-punktet og da kan jeg like sex. Men stort sett så sier jeg nei i de tilfellene, da det fort føles invaderende. Det er veldig, veldig trangt, selv han synes det er for trangt. Jeg må bare gjenta meg selv. Jeg liker sex VELDIG godt, selv om jeg ikke er tent eller kåt. Så lenge han tåler at jeg føler det som deilig massasje eller sånt noe og ikke forventer at jeg skal tenne eller bli kåt, så sier jeg ja. Det funker for oss, selv om man kan tenke at det er et kjedelig sexliv. Anonymkode: 139d4...b48
Maleficenta Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sliter veldig med tenninga, men lar mannen komme til om jeg er våken nok. Jeg liker sex veldig godt, selv når jeg ikke er kåt. Det er deilig selv om. Som å bli klødd på ryggen eller massert. Jeg er ikke så aktiv i de tilfellene, da jeg ofte mister den deilige følelsen i så fall, fordi jeg må fokusere mer. Når han er inni meg og setter i gang, så blir jeg ofte tent også (blir aldri det om jeg må være aktiv). Ikke alltid direkte kåt, men ofte tent nok til orgasme (men det tar lenger tid enn når jeg er kåt, logisk nok). Blir jeg kåt, så kan vi "rygge tilbake" og ha forspill før vi har mer samleie, og da er jeg gladelig aktiv. Er jeg for trøtt, liker jeg det ikke. Da er dåsa sammensnurt og faktisk for trang til å penetreres, selv med mye glid. Han kan til nød presse inn en finger ved makt, og kanskje får han bittelitt liv i g-punktet og da kan jeg like sex. Men stort sett så sier jeg nei i de tilfellene, da det fort føles invaderende. Det er veldig, veldig trangt, selv han synes det er for trangt. Jeg må bare gjenta meg selv. Jeg liker sex VELDIG godt, selv om jeg ikke er tent eller kåt. Så lenge han tåler at jeg føler det som deilig massasje eller sånt noe og ikke forventer at jeg skal tenne eller bli kåt, så sier jeg ja. Det funker for oss, selv om man kan tenke at det er et kjedelig sexliv. Anonymkode: 139d4...b48 Hvorfor presser han inn en finger med makt?
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Maleficenta skrev (7 minutter siden): Hvorfor presser han inn en finger med makt? Fordi jeg sier ja til å gi det et forsøk 🙂 Det krever at han bruker makt, jeg mente ikke at det var mot min vilje. Anonymkode: 139d4...b48 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai Jeg har sex om jeg har lyst, eller lyst til å få lyst. Kan tilpasse sexen om jeg er trøtt, har mensen ol. Ofte kommer lysta etter litt hvile og evt søvn. Mannen min tenner på å bli "brukt" i den betydning at jeg dominerer og tar for meg av ham. Da må jeg være lydhør på formen hans, og evt tilpasse. Uansett, så er/blir han tent av dette. Jeg tenner på hans respons og at han aktivt mottar. Om han var passiv/ukåt, hadde jeg hatt lite glede av det og ikke minst fare for skade analt hos ham. Anonymkode: 1194f...c78 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå