Gå til innhold

Spisested i Trondheim


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hit! :) Kan anbefale Kaktus på Bakklandet. Utrolig god mat, og ikke så dyrt. Lite og koselig sted. Hm, nå fikk jeg lyst til å dra dit... :ler:

Endret av sushigirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! :) Kan anbefale Kaktus på Bakklandet. Utrolig god mat, og ikke så dyrt. Lite og koselig sted. Hm, nå fikk jeg lyst til å dra dit...  :ler:

Takk, takk. Hva slags mat serverer de der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaktus serverer mye forskjellig, som pizza, kebab, kjøttretter og fisk.

Ellers kan jeg anbefale Schezuan Garden i, hmm, *kremt* Olav Tryggvasonsgate. (Litt dårlig på gatenavn, selv etter 4 år i byen... :sjenert: ) God lunsjmeny.

Og mormors for kakekoldtbord om søndagen. Og Grenaderen v/Nidarosdomen for dessertkoldtbord om onsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jeg ble anbefalt den indiske restauranten Jadab for ikke så lenge siden, der var det veldig god mat til overkommelig pris og uhøytidelig stemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste ene :ler: Big Horn Steakhouse ved Ravnkloa! Er det noe vi savner med Trondheim så er det maten der. Så er jeg veldig glad i biff da, og sambo kan ikke få nok av spareribs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste ene :ler: Big Horn Steakhouse ved Ravnkloa! Er det noe vi savner med Trondheim så er det maten der. Så er jeg veldig glad i biff da, og sambo kan ikke få nok av spareribs ;)

Hørt mye bra om den, men rakk aldri dit selv..

Pizza fra O,Martins må også prøves!! Kanskje ikke så koselig atmosfære å spise der, men den pizzaen er en drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Legger til Restourantino Italiano øverst i Nordre. Billig italiensk pizza og pasta! Og Jadab som nevnt over er bra. Samt Frati rett overfor bunnpris i Munkegata. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Trondheim for noen helger siden, og da gikk vi rundt på måfå for å finne en restaurant. Vi fant tilfeldigvis et sted som het To rom og kjøkken. Hva kan jeg si - Oh la la, der skal jeg gå igjen hvis anledningen byr seg! Ligger et eller annet sted mellom Torget og Olavshallen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...