Gå til innhold

Spisested i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny her og vil gjerne ha noen tips. Gjerne steder med litt koselig atmosfære som ikke er altfor dyre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Velkommen hit! :) Kan anbefale Kaktus på Bakklandet. Utrolig god mat, og ikke så dyrt. Lite og koselig sted. Hm, nå fikk jeg lyst til å dra dit... :ler:

Endret av sushigirl
Skrevet
Velkommen hit! :) Kan anbefale Kaktus på Bakklandet. Utrolig god mat, og ikke så dyrt. Lite og koselig sted. Hm, nå fikk jeg lyst til å dra dit...  :ler:

Takk, takk. Hva slags mat serverer de der? :)

Skrevet

Kaktus serverer mye forskjellig, som pizza, kebab, kjøttretter og fisk.

Ellers kan jeg anbefale Schezuan Garden i, hmm, *kremt* Olav Tryggvasonsgate. (Litt dårlig på gatenavn, selv etter 4 år i byen... :sjenert: ) God lunsjmeny.

Og mormors for kakekoldtbord om søndagen. Og Grenaderen v/Nidarosdomen for dessertkoldtbord om onsdagen.

Skrevet

Jeg liker den tyrkiske restauranten Nomade i Fjordgata.

Skrevet

Jeg liker Druen på solsiden. Og Grønn Pepper i Fjordgata.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ble anbefalt den indiske restauranten Jadab for ikke så lenge siden, der var det veldig god mat til overkommelig pris og uhøytidelig stemning :)

Skrevet

Hva med den som ligger ved siden av Brukbar?

Skrevet

Den eneste ene :ler: Big Horn Steakhouse ved Ravnkloa! Er det noe vi savner med Trondheim så er det maten der. Så er jeg veldig glad i biff da, og sambo kan ikke få nok av spareribs ;)

Skrevet
Den eneste ene :ler: Big Horn Steakhouse ved Ravnkloa! Er det noe vi savner med Trondheim så er det maten der. Så er jeg veldig glad i biff da, og sambo kan ikke få nok av spareribs ;)

Hørt mye bra om den, men rakk aldri dit selv..

Pizza fra O,Martins må også prøves!! Kanskje ikke så koselig atmosfære å spise der, men den pizzaen er en drøm.

Skrevet

Hvis du er glad i pasta: Zia Theresa ved Vår Frue kirke. Carbonara'n der er nydelig!

Gjest Gjesta
Skrevet

Legger til Restourantino Italiano øverst i Nordre. Billig italiensk pizza og pasta! Og Jadab som nevnt over er bra. Samt Frati rett overfor bunnpris i Munkegata. :)

Skrevet

Var i Trondheim for noen helger siden, og da gikk vi rundt på måfå for å finne en restaurant. Vi fant tilfeldigvis et sted som het To rom og kjøkken. Hva kan jeg si - Oh la la, der skal jeg gå igjen hvis anledningen byr seg! Ligger et eller annet sted mellom Torget og Olavshallen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...