lil Skrevet 17. april 2006 #1 Del Skrevet 17. april 2006 Da har jeg skaffet meg enda en dagbok. Kjekt detta I anledning bikinisesong i sørligere strøk har jeg bestemt meg for virkelig å bli fornøyd med meg selv lett kledd. Jeg har siden forrige jul slanket meg 21 kg, fra 81 til 60. Og det er jeg skikkelig fornøyd med, for all del. Men enda gjenstår en lille smule før jeg er helt tilfredstillt. Jeg tror at jeg etterhvert kanslutte å telle på kilo, for det er ikke mange cm det er snakk om. Jeg har prøvd "alt", og funnet ut at mange ting funker. Men det bør funke i lengden også, for disse siste valkene sitter jommen godt fast. Og jeg har 2 mnd og 7 dager på å gjøre dette, og innimellom en sinnsyk mengde eksamener, slik at jeg ikke bare kan slutte å spise (og slutte å tenke). For det funker jo. Min plan er å intensivere pilates-treningen min enda litt mer, og jeg har begynt så smått på south beach dietten. Jeg tror den kan virke bra for meg, hvis jeg bare holder ut uten brød. Vekten idag: 60,5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Så langt så bra idag. Frokost, egg og litt kjøttdeig ca 300 kcal Lunsj, tunfisk og grønnsaker ca 300 kcal Snacks, litt nøtter og soyabønner ca 100-150 kcal (?) Middag, laks m grønnsaker og saus tipper på 600 kcal Totalt altså rundt omkring 1400. Og jeg trener. Bør vel være bra...? Men kanskje ikke bra nok til å bli fornøyd om 2 mnd. Har trent pilates 20 min mage og 20 min rumpe lår. Vekten idag morges: 61 kg Mistenker at det er synden fra påsken som så smått legger seg på sidebeina. Eller at det bare er at jeg spiste litt ekstra salt middag igår. Uansett nærmer tanta seg, og da øker jeg gjerne med 1-2 kg på det verste Endret 18. april 2006 av lil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Idag er jeg syyk... Bruker å bli dårlige slankedager av syke-dager, da er jeg mest oppsatt på å komme meg igjen. Menmen, jeg har ikke akkurat matlyst idag heller, og jeg benytter ikke anledningen til å helle nedpå med brus og sukker-halspastiller. Frokost: 2 egg med ost og vårløk i pannen ca 250 kcal Middag: reker og grønnsaker med saus. ca 400 kcal Snacks: Nøtter ca 150 kcal (var så godt... ) Vekten idag: 60 kg:) Lurer på om jeg noengang kommer under den magiske grensen...? Virker som om vekta mi har veldig vondt for å vise meg noe på 50-tallet. Velvel, innen mandag skal jeg våre på 50-tallet, det er mitt mål!! Nå vil jeg Endret 19. april 2006 av lil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 25. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. april 2006 Frisk igjen, og på slank igjen Vært på jobb idag, trøtt og sliten.. men har gått mye, det er jo trim det Ellers har jeg trent ab-sculpting Frokost: 2 egg Lunsj: Salat med reker "Mellomlunsj" litt kjøtt og grønnsaker Middag: pølser m wokgrønt Vekten idag.... enda 60 kg wellwell, fortsetter jeg som nå, skal jeg nok omsider nå 50tallet- det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 26. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. april 2006 Nok en dag... Frokost: 2 egg m ost Lunsj: MYE tunfisk og grønnsaker Middag: Litt suppe og tre små biter av hvitløksbaguett. Snacks: Ristede soyabønner. en yougurt naturell 60 kg idag som vanlig Trente slimming og rumpe/lår idag Har bestilt nye filmer, men det tar nok en stund før de kommer desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 26. april 2006 #6 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Lykke til videre med forminskingen. Kan jeg få spørre om hvor høy du er? Og den pilatestreningen, er det på treningssenter? Endret 26. april 2006 av Vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg er 160 høy, ikke så mange cm å fordele på med andre ord.. Jeg trener hjemme i stuen. Bor milevis unna nærmeste treningssenter:) Vekta enda 60 kg Men, jeg får kommentarer, og klærna sitter løsere. Spørs om ikke muskler kommer på mens fett renner av. Sikkert derfor jeg ikke merker det på vekta! Har trent ad slimming og rumpe-lår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 1. mai 2006 #8 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Så flink du er- og ikke minst har vært. Gått fra 80 til 60 kg er BRA! :bukke: Jeg kommer garantert til å følge med på dagboken din, lil Ha en fin og sunn uke! Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 2. juni 2006 59 kg og adskillige cm inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. juni 2006 #10 Del Skrevet 2. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå