Gå til innhold

Hvorfor vil ingen svare meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Startet en tråd der jeg spurte om temperaturen på Gran Canaria i november,men har fått null svar... :grine: Det må da være mange her inne som har vært der på den tiden, eller kjenner noen som har vært der? Er været mer stabilt i november enn i januar/februar, da vet jeg været kan være litt både og? Hadde vært veldig fint om noen tok seg tid til å svare!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Er veldig stille her om dagen. Jeg vet ikke dessverre.

Skrevet

Hvis du søker litt på nett, så finner du ut av det. Turoperatørene har for eksempel veldig gode oversikter. Prøv Saga Solreiser for eksempel, der har de oversikt over soldager og årstider og slikts.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Temperatur dag

jan 21

feb 21

mar 22

apr 22

mai 23

jun 25

jul 26

aug 27

sep 27

okt 26

nov 24

des 22

Temperatur natt

jan 14

feb 14

mar 15

apr 15

mai 17

jun 18

jul 20

aug 21

sep 21

okt 19

nov 17

des 15

Temperatur vann

jan 18

feb 18

mar 18

apr 19

mai 19

jun 20

jul 22

aug 23

sep 22

okt 21

nov 20

des 19

Regnfrie dager

jan 23

feb 22

mar 25

apr 25

mai 27

jun 29

jul 30

aug 30

sep 26

okt 25

nov 23

des 25

www.startour.no

Endret av Rosin
Gjest Gjesta
Skrevet

Rundt 25. Veldig varierende, og varmest i sør. Ofte blåser det en litt kald trekk, og på kveldene fant jeg ut at det var godt med jeans og en strikkejakke.

Skrevet

Jeg har fått svar!!!Hurra!!! Tusen takk :) Disse tabellene står jo i reisekatalogene,men jeg kjenner flere som har reist i januar/februar og har vært ganske uheldig med været. Jeg forstår jo at man ikke kan garantere fint vær noe sted...Desverre... Men en familieferie er ganske dyr, og dårlig vær ville jo ødelagt en ferie der bading er målet. Hvor sent på vinteren kan man reise viss man vil safe litt med været?Noen som har personlige erfaringer?

Skrevet

Thailand tror jeg bruker å være rimelig safe på den tida...?

Skrevet

Thailand høres kjempefristende ut, men er jo dobbelt så dyrt som Gran Canaria da... (sikkert dobbelt så flott også!)Og så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få 2 åringen min til å sitte stille på flyet i 14 timer... Tror det får vente til jeg har større barn. Egypt har jo vært litt urolig i det siste så dit tør jeg ikke reise med barna.Så det blir nok Gran Canaria denne gangen. Lurer bare på om det er lurest å reise i oktober istedet for å vente til november.

Men det er jo deiligst å reise når det er blitt litt vinter her hjemme.

Skrevet (endret)

Ikke Egypt! Det er nydelig der, men vi var der i januar et år, og jeg brukte strømpebukse hele ferien og kjøpte meg vinterjakke der nede jeg klamret meg til! Da vi var i Sinaiørkenen ble det snøstorm!!! :ler:

Edit:

Selv om -flyturen- til thailand er dyrere, koster det ikke en tredjedel av prisen en gang å bo + spise der nede! Og nå som det nærmest går charterfly dit, er det ikke noe problem med småbarn!

Endret av afr0dite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...