AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #1 Skrevet i går, 14:49 Hei! Jeg er veldig flyinteressert, og har en drøm om å fly i cockpit. Her om dagen spurte jeg i innsjekk, fikk "nei, det er så strengt nå". Men under boarding spurte en annen passasjer og fikk sitte i cockpit nesten automatisk. Lurer på hvor man kan henvende seg for å sitte i cockpit? Anonymkode: f62eb...3bc
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 #2 Skrevet i går, 15:23 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men under boarding spurte en annen passasjer og fikk sitte i cockpit nesten automatisk. Lurer på hvor man kan henvende seg for å sitte i cockpit? Anonymkode: f62eb...3bc Spør ved boarding eller etter. Kapteinen bestemmer. Innsjekk har ikke noe med det der. Anonymkode: 49a0b...1e9 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:29 #3 Skrevet i går, 15:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spør ved boarding eller etter. Kapteinen bestemmer. Innsjekk har ikke noe med det der. Anonymkode: 49a0b...1e9 Jepp, jeg spør alltid. Får nei 9 av 10, men den ene gangen jeg får lov er ubeskrivelig🥳 Anonymkode: d36ad...489 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:36 #4 Skrevet i går, 15:36 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spør ved boarding eller etter. Kapteinen bestemmer. Innsjekk har ikke noe med det der. Anonymkode: 49a0b...1e9 Dette gir mening ja. Jeg ante ikke at man som voksen kunne spørre om det. Jøss. Anonymkode: 41209...395
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #5 Skrevet i går, 15:37 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hei! Jeg er veldig flyinteressert, og har en drøm om å fly i cockpit. Her om dagen spurte jeg i innsjekk, fikk "nei, det er så strengt nå". Men under boarding spurte en annen passasjer og fikk sitte i cockpit nesten automatisk. Lurer på hvor man kan henvende seg for å sitte i cockpit? Anonymkode: f62eb...3bc Dette trodde jeg ikke var tillatt lenger. Hva er poenget med at de har fått sikrere dører og begynt å låse dem da. Eneste tiltaket som faktisk hadde noe for seg. Anonymkode: c6393...dbe 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #6 Skrevet i går, 15:46 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette trodde jeg ikke var tillatt lenger. Hva er poenget med at de har fått sikrere dører og begynt å låse dem da. Eneste tiltaket som faktisk hadde noe for seg. Anonymkode: c6393...dbe For å sikre at ingen kommer seg inn i cockpit uten invitasjon. Anonymkode: 49a0b...1e9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:58 #7 Skrevet i går, 15:58 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For å sikre at ingen kommer seg inn i cockpit uten invitasjon. Anonymkode: 49a0b...1e9 Da gir det ingen mening å slippe inn tilfeldige som spør. Anonymkode: c6393...dbe 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:00 #8 Skrevet i går, 16:00 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette trodde jeg ikke var tillatt lenger. Hva er poenget med at de har fått sikrere dører og begynt å låse dem da. Eneste tiltaket som faktisk hadde noe for seg. Anonymkode: c6393...dbe Og det samme tiltaket kostet 150 menneskeliv da Andreas Lubitz låste seg inne i cockpit og med overlegg kræsjet Germanwings 9525 i de franske alpene... Jeg har selv sittet i cockpit 2 ganger. Den ene gangen på et overbooket SAS-fly hvor de søkte etter personer som var villig til å vente til neste flight mot betaling. Jeg tilbydde meg i stedet og ta klappsetet i cockpit, og det var greit. Den andre gangen var med Harbour Air i Canada. De flyr uten styrmann i de minste flyene sine og vanlige passasjerer kan sitte i høyre sete i cockpit. DET var tidenes flytur! 🥰 Anonymkode: 51232...6ad
AnonymBruker Skrevet i går, 16:04 #9 Skrevet i går, 16:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da gir det ingen mening å slippe inn tilfeldige som spør. Anonymkode: c6393...dbe Mener du virkelig at det å la en person som har blitt invitert av kaptein til å sitte cockpit innebærer samme risiko som å ha ulåst cockpitdør? Anonymkode: 51232...6ad 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:07 #10 Skrevet i går, 16:07 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da gir det ingen mening å slippe inn tilfeldige som spør. Anonymkode: c6393...dbe De vet hvem som spør. Anonymkode: 49a0b...1e9
AnonymBruker Skrevet i går, 16:10 #11 Skrevet i går, 16:10 Døren inn til cockpit skal være låst under flyvning, så det er så godt som ingen sjanse for at du slipper inn der så lenge flyet er i luften. Er nok større sjanse for at du kan komme inn å se, når flyet er trygt på bakken igjen. Anonymkode: 4cf3c...52e
AnonymBruker Skrevet i går, 16:10 #12 Skrevet i går, 16:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mener du virkelig at det å la en person som har blitt invitert av kaptein til å sitte cockpit innebærer samme risiko som å ha ulåst cockpitdør? Anonymkode: 51232...6ad Det mener jeg. Hvis folk fpr kommet inn ditt ved å spøre så hr de jo null kontroll. Anonymkode: 0a777...f12 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå