AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hva har skjedd med denne sjappa…De prøver å pushe sin nye forretningsstrategi med polyester-ræl og overprisede klær med ELENDIG snitt, og det som engang var en inkludernede butikk å handle i velger nå å bli bikbok v2. Håper hele driten går konk Anonymkode: 84d56...930
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Liker HM jeg. Er ikke tynn, men finner alltid en str som passer på HM og mye forskjellig. Eneste jeg ikke har funnet noe av der er badetøy, litt for lite tøy i de jeg har sett.. Anonymkode: be0d4...774 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg filtrerer vekk alt av klær i polyester og får kun opp klær i natur materialer. Vil ikke si disse er overpriset når jeg sammenligner med andre butikker. Bruker ikke pluss size så det kan jeg ikke uttale meg om men har opplevd at jeg må gå ned 1 til 2 størrelser i mange av klærne dems. Anonymkode: 18dc0...193 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Overskriften samsvarer jo ikke med innlegget ditt? Anonymkode: a4478...9ad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå