AnonymBruker Skrevet i går, 13:58 #1 Skrevet i går, 13:58 Hva vil dere egentlig? Vil dere prate eller vil dere høre på musikk? Jeg har en kompis som jeg prøver å kommunisere med, for eksempel vi møtes i heisen. Og han går med dette headsetet på konstant. Så prøver jeg å være hyggelig og spørre hvordan han har det, og peker da mot dette headsetet sitt som han ikke er intr i samtale. Skjedd flere ganger. Greit nok. Men så når jeg går forbi han og bare sier hei (headsetet fremdeles på) så får jeg mld av han hvor han spørr om jeg er sur siden jeg var så kort? Så dere mennesker som bruker headset hele tiden. Skal vi prate til dere eller ikke? Anonymkode: 84aba...05d
AnonymBruker Skrevet i går, 14:06 #2 Skrevet i går, 14:06 Har jeg ting i øret så vil jeg ikke snakke. Anonymkode: eb68a...51c 3 2
Ginny Skrevet i går, 14:07 #3 Skrevet i går, 14:07 Kan hende personen syns det er for mye bråk i verden generelt og bare har på støydempende. Da hører man helt fint hva folk sier, men får litt fred og ro i hodet ellers 😊Det kan og hende at vedkommende hører på et møte eller noe, og dermed ikke kan snakke akkurat da. Snakk med den personen det gjelder, for det fins ikke fasit som gjelder for alle 🤷♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #4 Skrevet 52 minutter siden Lov å prøve seg🤗 Ikke alltid jeg egentlig hører på noe, men de er litt lyddempende for all mulig støy også. Anonymkode: 683c7...610
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #5 Skrevet 35 minutter siden Det handler jo ikke om "dere", men om din kompis. Spør ham. Anonymkode: 09c4b...d29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå