Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Noen som har prøvd dette hjemme selv? For å se om man har urinveisinfeksjon? Jeg ser man kan få kjøpt det på apoteket.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Jeg har stixa hjemme flere ganger, men "lånte" da et par stix fra jobb. De bruker jo stix på både sykehus og legekontor, så det er temmelig sikkert. Ved vanlig UVI trenger man vanligvis ikke sende urinen til dyrkning.
just_c Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 hvor får man kjøpt de..noen som vet? har prøvd ulike apotek...men ingen har plaga med urinvegsinfeksjon som jeg ikke merker før eg blir veldig dårlig..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Snakk heller med legen din og få antibiotika som du kan begynne med hjemme med en gang du kjenner du har infeksjon.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Urinstiks får du kjøpt uten resept på apoteket. Koster ikke all verden. Er jo Mange stiks med i pakken.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Om ikke apoteket har de så ber du de bestille det inn. Så får du stiks til å ha hjemme. Verre er det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå