Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 jeg må søke for å komme inn i jussen igjen, jeg er midtveis men må søke meg inn i gjen. det vil si at jeg skal ikke starte på nytt, men starte der jeg glapp.. men på samordna opptakk er det to koder, en for høst og en for vår! men er ikke disse kodene for de som starter på første året!`? hvba med meg? hvilken skal jeg bruke? dessuten står det at jeg skal sette inn begge kodene? både for høst og vår`? hjelpes meg dette trenger jeg hjelp til skjønner jeg! fristen går ut imorgen, men har forstått at jeg kan sette inn og rotere om på plassene frem til 1 juli. da lønner det seg å sette inn alt man er intr i, for så å stryke det dersom man ikke er intr underveis, for man kunen visst ikke legge til flere etter imorgen...?? men dette med kodene trenger jeg litt hjelp til
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Er du jusstudent klarer du fint å finne dette selv..
jordbæret Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 du må søke med koden for høst hvis det er da du vil starte. kommer du inn så vil du få fritak for de avdelingene du har gått tidligere. har du gått til og med andre avdeling, så søker du med karakterer fra de to første; hvor du søker er eg faktisk ikke sikker. denne ordningen forsvinner visst i år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå