Gå til innhold

Trenger ikke en soppkur..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får med jevne mellomrom litt problemer i underlivet :forvirret:

Jeg klarer ikke helt å forklare hva som da er galt, men det er liksom ikke helt optimalt der.

Jeg har ikke sopp, det vet jeg. Har og blitt undersøkt for kjønnssykdommer og det har jeg ikke.

Er det noe jeg kan bruke for å stabilisere miljøet der nede? noe som gjør at det ikke er sårt, og i "ulage"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lenge samme problem som deg. Det som hjalp meg var aa slutte aa bruke vanlige tamponger (Ellen istedetfor), samt aa bruke Ecovag melkesyre kapsler. Begge kan kjopes paa apotekeket. Mye bedre naa!

Skrevet (endret)

]hørest ut som sopp. alle har soppen i underlivet,men kan få utbrudd av.tamponger,trange bukser,sukker, sex med ny partner..og det verste du gjør er imtim barbering, få resept hos legen,husker ikke hva medesinen heter. du kan også bruke mekesyretabeletter...... drikk et glass vann med 4 dråper tea tree olje hver dag,virket bra for en vennine

Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Linker i signatur og innlegg er greit så lenge det ikke er til ditt eget registrerte foreta.

Remyline Moderator

Endret av Remyline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...