Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Noen her som vet hva man må gjøre, evt hvor mye det koster å få opprettet en salgsbod, eller få rettigheter til å segle egne produkter på gaten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med kommunen og spør der. Vi gjorde det i forbindelse med salgsbod på gata i Oslo.

Prisene varierer nok fra kommune til kommune. Vi betalte kr. 50,-, men det var nok mye billigere enn normalt.

Skrevet

Hvis man har lyst til å teste produktene sine litt, finnes det (i oslo feks) flere steder hvor man kan selge varer uten å betale. Har hørt at dette gjelder feks søndagsmarkedet på Blå (?) og markedet på Grønland.

Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Tusen takk. Jeg bor i Oslo så begge svar kom meg til gode. Skal høre med kommunen etter å ha testet på markede da ;) Regner med det er 50 kr per dag man selger det var snakk om, og det er ikke så interessant om man ikke selger noe.

Skrevet
Tusen takk. Jeg bor i Oslo så begge svar kom meg til gode. Skal høre med kommunen etter å ha testet på markede da ;) Regner med det er 50 kr per dag man selger det var snakk om, og det er ikke så interessant om man ikke selger noe.

Nei, man betaler leie av gateplass om man selger eller ikke. Det koster nok mer enn kr 50 i dag - var på slutten av 80-tallet jeg betalte 50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...