AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Vil bare anbefale nettbutikken Next, om du ikke har prøvd den 🙂. Det er en engelsk butikkjede, men ingen toll på bestillinger. Har bestilt derfra to ganger nå, og det er veldig god kvalitet på det jeg har kjøpt. Minst ett hakk bedre enn f.eks HM. Litt billigere enn f.eks HM. Jeg har kjøpt bukser, topper og bommulskjole. Er litt lei av at norske butikker har så mye sort, grått, beige og sandfarget. Next har mer i friske farger. Anonymkode: ee29e...32c 4
Sneips Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Hvordan var størrelsene? Jeg har vurdert det, men foreløpig ikke bestilt.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Sneips skrev (1 minutt siden): Hvordan var størrelsene? Jeg har vurdert det, men foreløpig ikke bestilt. Jeg er ikke ts, men har registrert på Instagram at profiler har kommentert at størrelsene er endret i det siste, at de må opp i størrelse sammenlignet med f.eks bukser de kjøpte for to år siden. Anonymkode: 08354...533 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil bare anbefale nettbutikken Next, om du ikke har prøvd den 🙂. Det er en engelsk butikkjede, men ingen toll på bestillinger. Har bestilt derfra to ganger nå, og det er veldig god kvalitet på det jeg har kjøpt. Minst ett hakk bedre enn f.eks HM. Litt billigere enn f.eks HM. Jeg har kjøpt bukser, topper og bommulskjole. Er litt lei av at norske butikker har så mye sort, grått, beige og sandfarget. Next har mer i friske farger. Anonymkode: ee29e...32c Hvis man er glad i polyester, så er det et godt alternativ… Anonymkode: 0ad0f...072 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Har ikke god erfaring. Ikke bedre kvalitet enn HM. Ikke spesielt billig heller. Anonymkode: 03866...98d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis man er glad i polyester, så er det et godt alternativ… Anonymkode: 0ad0f...072 Det er da mye bomull og lin der! Anonymkode: 2b18e...78f 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Bare ennå en Shein, Temu, AliExpress. Fast fashion, syntetmaterialer og ukjent opprinnelse, mangelfull merking og dårlig språk og forklaring av materialer. Anonymkode: 72a63...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai Sneips skrev (17 minutter siden): Hvordan var størrelsene? Jeg har vurdert det, men foreløpig ikke bestilt. Helt vanlige størrelser på de buksene, toppene og kjolen jeg har kjøpt 🙂 Anonymkode: ee29e...32c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er ikke ts, men har registrert på Instagram at profiler har kommentert at størrelsene er endret i det siste, at de må opp i størrelse sammenlignet med f.eks bukser de kjøpte for to år siden. Anonymkode: 08354...533 TS her, ikke min erfaring. Handlet to ganger der de siste mnd. Anonymkode: ee29e...32c
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare ennå en Shein, Temu, AliExpress. Fast fashion, syntetmaterialer og ukjent opprinnelse, mangelfull merking og dårlig språk og forklaring av materialer. Anonymkode: 72a63...c4a ❓ Synes de har mye fint der, jeg, - ikke spesielt billig: https://www.next.no/no/shop/womens/clothing/f/material-100cotton~100linen~denim~organiccotton-style-denim?p=1#0 Anonymkode: 2b18e...78f 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis man er glad i polyester, så er det et godt alternativ… Anonymkode: 0ad0f...072 TS her. Jeg har kun kjøpt klær i bomull der. Kjolen også. Og T-shirts i veldig god bomullskvalitet. De har sikkert polyester der også, det har vel de fleste. Man må jo lese hva plagget er lagd av når man handler. Anonymkode: ee29e...32c 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare ennå en Shein, Temu, AliExpress. Fast fashion, syntetmaterialer og ukjent opprinnelse, mangelfull merking og dårlig språk og forklaring av materialer. Anonymkode: 72a63...c4a Har du noen bakgrunn for å komme med påstanden din, eller har du bare kastet et kjapt blikk på siden og gjort deg opp en mening? Jeg synes Next virker som de tar mye mer ansvar enn Shein, Temu og AliExpress: https://www.nextplc.co.uk/~/media/Files/N/next-plc-v4/documents/corporate-responsibility/modern-slavery-transparency-2026.pdf Anonymkode: c069b...fac 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare ennå en Shein, Temu, AliExpress. Fast fashion, syntetmaterialer og ukjent opprinnelse, mangelfull merking og dårlig språk og forklaring av materialer. Anonymkode: 72a63...c4a Next er en velkjent butikkjede i Storbritannia, jeg forstår ikke riktig hvorfor du sammenligner denne med de plattformene du lister opp. Anonymkode: 08354...533 5 9
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bare ennå en Shein, Temu, AliExpress. Fast fashion, syntetmaterialer og ukjent opprinnelse, mangelfull merking og dårlig språk og forklaring av materialer. Anonymkode: 72a63...c4a ...Next startet i 1981, så de har vært på markedet i 45 år. Det er noen år mer enn Temu & co, altså. Kanskje ikke vær så rask på labben og spre misinformasjon? Anonymkode: c069b...fac 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Skrevet 26. mai Er ikke Next bare Storbritannia's Cubus da? Har gått innom et par ganger i London, det var det inntrykket jeg satt igjen med. Anonymkode: 5619c...6d3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke Next bare Storbritannia's Cubus da? Har gått innom et par ganger i London, det var det inntrykket jeg satt igjen med. Anonymkode: 5619c...6d3 Tja, men samtidig selger nettbutikken i co.uk-versjonen f.eks Barbour. Det har jeg tilgode å se Cubus tilby. Anonymkode: 08354...533 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai Next på nett er omtrent som Zalando og boozt, en miks av ulike merker. Alt fra billig merker til litt mer high end. Så størrelsene vil være veldig varierende ut fra merket. Har bestilt en del derfra, fungerer greit. Litt mer styr med returer, men fikk det nå til tilslutt med litt kreativitet i adresse. Anonymkode: b003c...e0c 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #18 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare ennå en Shein, Temu, AliExpress. Fast fashion, syntetmaterialer og ukjent opprinnelse, mangelfull merking og dårlig språk og forklaring av materialer. Anonymkode: 72a63...c4a Nei Next er ikke sammenlignbart med disse Anonymkode: 7ffa5...c1e 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai De har merker som Monsoon, Hollister og mange andre velkjente brands i UK. Du kan ikke sammenligne det med Stein, Temu og AliExpress. Finnes bra ting der også, men det er i en annen kategori. Anonymkode: 16d03...299 1 1
Jadasikkert29 Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai Kjempefornøyd med Next jeg også! Har kjøpt mye både til meg og til barna derfra😊 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå