Gå til innhold

Trekant.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til alle dere menn som er så opptatt av trekant. Kunne dere tenke å dele deres kjære i en MKM trekant også?

Anonymkode: 3d8c5...f5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mitt vedkommende så er mfm å foretrekke og har hatt det flere ganger opp gjennom årene.

Jeg er såpass ærlig at jeg tror jeg hadde fått prestasjonsangst ved fmf 🙄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i rettferdigheten navn ville jeg nok vært med på det. Men hun ønsker kun FFM selv. Og dessuten ville vi begge ha skyhøye krav til mann nummer to...

Anonymkode: 749f6...74e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til alle dere menn som er så opptatt av trekant. Kunne dere tenke å dele deres kjære i en MKM trekant også?

Jeg er ganske sikker på at dette er den vanligste varianten. Så du klarer nok ikke få til kjønnskamp om dette temaet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, i rettferdigheten navn ville jeg nok vært med på det. Men hun ønsker kun FFM selv. Og dessuten ville vi begge ha skyhøye krav til mann nummer to...

Skyhøye krav som hva da?

Anonymkode: 31d4a...067

AnonymBruker
Skrevet

Som singel jomfru kunne jeg godt gitt den første gangen til et erfarent og trygt parr.

Anonymkode: f961d...231

Skrevet

For min del er MKM uproblematisk i seg selv. Problemet er å finne en tredje mann som er både oppegående, attraktiv og passer inn.

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg kjenner lukten av en kvinne som tar det tungt at menn flest foretrekker to kvinner om det først skulle være trekant. Samme gjelder jo for heterofile kvinner, de foretrekker helst to menn 

Anonymkode: 22999...fba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (2 timer siden):

For min del er MKM uproblematisk i seg selv. Problemet er å finne en tredje mann som er både oppegående, attraktiv og passer inn.

Både uproblematisk og for min del foretrukket, men nei, aktuelle kandidater vokser ikke akkurat på trær...

Anonymkode: 48e3c...b88

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, men hun ville nok foretrukket en MMK.

• Liker 1
Skrevet
Katten.2.0 skrev (6 timer siden):

Det samme tenker jeg. MKM er absolutt å foretrekke, men det måtte være en vi begge finner attraktiv. Vi har dessverre ikke fått opplevd dette... enda, men lever i håpet. Jeg ville nok fått prestasjonsangst om det var to kvinner jeg skulle tilfredsstille. Dessuten er slike "enhjørninger" vanskelig å finne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Skyhøye krav som hva da?

Som i at vi må finne han attraktiv. Fysisk, men først og fremst emosjonelt. 

Han må være hensynsfull,  og veldig oppmerksom på kvinnen og hennes signaler. Han må ikke være brautende, og tenke at han er en Bull, som skal komme og knulle dama mi. Det er veldig avtennnende. 

Han må være nysgjerrig, lekende og ydmyk, for vi har mye å lære bort. Samtidig som han skal være selvsikker nok til å ikke bli skremt av oss.

Kort sagt en veldig god elsker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...