Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:frustrert: Nå har en av de som jeg bor med vært og rotet til her.

Hvordan endrer man skriftstørrelsen når man er på internett? I sted da jeg skulle logge meg inn på hotmail, var hele hotmailen så liten at jeg nesten ikke kunne lese hva jeg skrev inn når jeg logget meg på. Når jeg har kommet inn på hotmail, er det greit, det er der hvor jeg logger inn skriften er så liten. Også når jeg leser avisene på nettet. Der også er skriften så liten.

Noen som vet hvordan jeg kan få den vanlige skriften igjen?

Takker for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk på View og velg Text Size i drop down-menyen.

Skrevet

Sånn var det ja. :sjarmor: Tusen takk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...