AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai M38 her. Jeg har lest en del om Smingel-konseptet, men jeg er usikker på om dette er noe poeng å delta på mtp at jeg er frivillig barnløs? Jeg ser liksom ikke helt poenget med det om jeg ikke vet om det er likesinnede som også deltar? Anonymkode: 54429...bbf
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Har lurt på det samme selv, samt andre ting. De sier jo ikke noe om hva slags folk som er der, annet enn at folk er "helt vanlige". Er det noe poeng i å møte opp om du er, vel, uvanlig? Anonymkode: c9ef1...dc0
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Det er bare å delta! Veldig mange menn vil helst ha kjæreste som ikke har barn. Anonymkode: 0abcd...e6a
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Konseptet er for alle single, også frivillig barnløse. Anonymkode: 93ef0...497 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Det er mange som er frivillig barnløse nå i dag Anonymkode: 43758...317 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er bare å delta! Veldig mange menn vil helst ha kjæreste som ikke har barn. Anonymkode: 0abcd...e6a Joda, men jeg kun interessert i å møte noen som ikke har barn og som ikke vil ha det heller. Anonymkode: 54429...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Opsann jeg mente selvfølgelig jeg er. Autocorrect er en fin ting haha. Anonymkode: 54429...bbf
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Joda, men jeg kun interessert i å møte noen som ikke har barn og som ikke vil ha det heller. Anonymkode: 54429...bbf Det er ikke så uvanlig å være frivillig barnløs nå om dagen. Anonymkode: 02b3f...da9
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, men jeg kun interessert i å møte noen som ikke har barn og som ikke vil ha det heller. Anonymkode: 54429...bbf Da er det ikke verdt pengene. Da kan du heller betale for Tinder og snevre inn søket ditt som du selv ønsker. Anonymkode: 0abcd...e6a
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Har tenkt på det samme (K33). Ble relativt nylig singel og kunne egentlig tenkt meg å prøve Smingel, men syns det er vanskelig å vite når jeg eventuelt bør nevne at jeg ikke ønsker barn. Hadde vært praktisk med en møteplass for frivillig barnløse. Anonymkode: f5824...a5b
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har tenkt på det samme (K33). Ble relativt nylig singel og kunne egentlig tenkt meg å prøve Smingel, men syns det er vanskelig å vite når jeg eventuelt bør nevne at jeg ikke ønsker barn. Hadde vært praktisk med en møteplass for frivillig barnløse. Anonymkode: f5824...a5b Det finnes en gruppe på Facebook som heter SINK til DINK Norge. Det er ikke så mange medlemmer der men det er bare å bli med! Anonymkode: 54429...bbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå