AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Eller er jeg blind som ikke finner denne siden? Anonymkode: ce81e...205
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai De har ingen Facebook-side spesifikt for nyheter, men de har en Instagram-konto: https://www.instagram.com/nrknyheter/ Anonymkode: 4ca98...35a 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai NRK har de siste årene aktivt jobbet med å fjerne seg fra andre plattformer, spesielt Meta sine. De vil være på selvstendige flater. Av samme grunn de har trukket seg vekk fra NRK podcaster og andre apper. Man skal kun bruke deres egne apper, radiosendinger og tv-sendinger. NRK skal du alltid få tak i på NRK sine egne flater. Anonymkode: 163e5...1b1 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): NRK har de siste årene aktivt jobbet med å fjerne seg fra andre plattformer, spesielt Meta sine. De vil være på selvstendige flater. Av samme grunn de har trukket seg vekk fra NRK podcaster og andre apper. Man skal kun bruke deres egne apper, radiosendinger og tv-sendinger. NRK skal du alltid få tak i på NRK sine egne flater. Anonymkode: 163e5...1b1 Fra APPLE PODCASTER og andre apper skulle det stå Anonymkode: 163e5...1b1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Det er et godt tegn at et nyhetsmedium ikke benytter Facebook aktivt. Anonymkode: cbd6f...7bb 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er et godt tegn at et nyhetsmedium ikke benytter Facebook aktivt. Anonymkode: cbd6f...7bb Nei. Jeg liker å ha alt samlet på et sted sånn at jeg kan scrolle på kun et sted. Anonymkode: ce81e...205 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg liker å ha alt samlet på et sted sånn at jeg kan scrolle på kun et sted. Anonymkode: ce81e...205 Noen beslutninger tas av større konsern som har mer peiling enn det du har. Heldigvis. Anonymkode: 163e5...1b1 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Noen beslutninger tas av større konsern som har mer peiling enn det du har. Heldigvis. Anonymkode: 163e5...1b1 Så nebbete! 😂 Er ikke "peiling" det handler om, men hva jeg synes er enkelt. Jeg liker at alt er samlet på et sted. At du har andre preferanser er greit. Anonymkode: ce81e...205 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så nebbete! 😂 Er ikke "peiling" det handler om, men hva jeg synes er enkelt. Jeg liker at alt er samlet på et sted. At du har andre preferanser er greit. Anonymkode: ce81e...205 Jo. Det handler om peiling, om kompetanse og å vite hvordan facebook fungerer. Det er en grunn til at NRK har trukket seg vekk. Det er ikke for å gjøre det ubeleilig for deg, men tryggere for deg. Anonymkode: 163e5...1b1 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo. Det handler om peiling, om kompetanse og å vite hvordan facebook fungerer. Det er en grunn til at NRK har trukket seg vekk. Det er ikke for å gjøre det ubeleilig for deg, men tryggere for deg. Anonymkode: 163e5...1b1 Da blir også NRK valgt bort av mange. Anonymkode: ce81e...205 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå