Gå til innhold

Til dere menn, liker dere å tilfredstille damen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du?

Eller er sex bare en rask utløsning og ferdig?

Anonymkode: b9dde...142

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er årsaken til at jeg vil ha sex.

»rask utløsning og ferdig» gidder jeg overhode ikke.

Anonymkode: 92aff...4f3

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, liker det ikke. Men har ikke noe valg.

Anonymkode: 22b97...317

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei, liker det ikke. Men har ikke noe valg.

Anonymkode: 22b97...317

Hvorfor ikke? Blir ikke du tilfredstilt? Syns ikke du det er en egoistisk holdning?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er årsaken til at jeg vil ha sex.

»rask utløsning og ferdig» gidder jeg overhode ikke.

Så deilig. Hva gjør du under forspillet da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør du?

Ja. Men får sjelden like mye tilbake som jeg gir, og da mister jeg lysten til å gjøre innsats for hennes nytelse. Skal jo gå begge veier 

Anonymkode: e0d28...a3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så deilig. Hva gjør du under forspillet da?

Vi har ikke noe vi kaller «forspill». Vi gjør alt mulig rart og kan være ulikt fra gang til gang. Det brukes hender, lepper, tunge, leketøy etc. 

Akkurat «penetrerende sex/samleie» er bare en liten del av seksuallivet vårt og det er langt i fra hver gang vi har sex at samleie/penetrerende sex er en del av det.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg liker å tilfredsstille henne. Det er noe av det gøyeste med sex.  Ellers kan jeg bare runke, hvis bare det er snakk om egen utløsning. 

Anonymkode: ee9cb...a48

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok et nødvendig onde.

Anonymkode: c3507...44d

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn som virkelig elsker å tilfredsstille kvinnen, og da jeg (rundt 25 år gammel) slo fast at KUN menn som selv elsker og tenner på å tilfredsstille kvinnen er verdt å ha sex og forhold med, og kjapt lokaliserte og kuttet ut menn som ikke gjorde dette, da fikk jeg forhold med vedvarende sexliv med stor glede av sexlivet. 

Anbefaler alle kvinner å være bevisst på dette. Menn som ikke gidder er det håpløst å leve med, menn som gjør det fordi de føler de må vil aldri kunne bli virkelig gode elskere, fordi fake aldri kan være det samme som ekte, mens menn som selv elsker og tenner på å også gi nytelse vil medføre at sexlivet vil være til begeistring og glede, ikke til fortvilelse. 

Og ja, selvfølgelig må dette gå begge veier. 

Anonymkode: c52ff...188

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift med dama i 25 år. Hun er viktig for meg, og jeg vil at hun skal ha det bra sammen med meg. Derfor er det like viktig for meg å gi henne gode sexopplevelser som å gi henne et fint hjem, hjelpe henne med oppvasken og få henne til å føle seg trygg. Når jeg ser hun har det fint, så har jeg det fint.

Hvordan jeg gir henne nytelse, det lar jeg være å kommentere, fordi jeg ønsker ikke å fyre opp under en runketråd...

Anonymkode: 75da8...5f8

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært gift med dama i 25 år. Hun er viktig for meg, og jeg vil at hun skal ha det bra sammen med meg. Derfor er det like viktig for meg å gi henne gode sexopplevelser som å gi henne et fint hjem, hjelpe henne med oppvasken og få henne til å føle seg trygg. Når jeg ser hun har det fint, så har jeg det fint.

Hvordan jeg gir henne nytelse, det lar jeg være å kommentere, fordi jeg ønsker ikke å fyre opp under en runketråd...

Dette kunne mannen min ha skrevet for han er akkurat sånn.😍 Kona di og jeg er heldige. 👍

Anonymkode: a50bd...3f1

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Selvsagt vil jeg tilfredsstille henne. Det er et selvstendig mål at hun skal bli tilfredsstilt. Vi bruker mye tid på å snakke sammen, eksperimentere og utvikle oss sammen seksuelt. Hun har samme holdning som meg, så her går samme mål begge veier.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja liker det, men da må hun også tenke likt og være like glad å gi som meg, hvis ikke mister jeg interessen veldig fort 

Anonymkode: e0d28...a3a

Skrevet

Hele min tenning er tett knyttet til hennes nytelse. Det er gått såpass langt at jeg selv sliter med å slappe av og nyte hva hun gjør om jeg ikke føler jeg har gitt henne nok nytelse først eller har opparbeidet meg nok "goodwill". (Jeg vet at hun ikke tenker slik, men klarer ikke tvinge følelsene mine til å følge de logiske tankene.)

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva gjør du?

digger å gjøre det digg for henne!

Anonymkode: 2e094...25a

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Wow! Høres fantastisk ut!

Heldig er konen din!!!

• Liker 2
Skrevet

Det er jo det deiligste som finnes å se damen nyte ,massasje tunge fingre leketøy osv!

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Der er det helt optimale under sexen, så et ubetinget ja.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Hennes nytelse tenner meg enormt. Helkroppsmassasje (inkl. ansikt og føtter) og yonimassasje med dype og lange orgasmer, er for tiden altuelt. Vi dykker dypere og dypere i tantra.

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...