AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Et arrangement på jobben med matservering hadde påmeldingsfrist på fredag, ikke noe klokkeslett. Jeg kom på det nå, kom meg inn på påmeldingsskjemaet og fikk meldt meg på. Har tilsynelatende ikke blitt invitert, men fikk melding om denne muligheten av en som fungerer som teamleder på jobben, det var et skjermbilde av invitasjonen han selv fikk og så fant jeg link til skjemaet der. Fikk den meldingen på fredag, før det visste jeg ingenting. Er det rimelig å anta at den/de som arrangerer bare vil ha påmeldingene i boks når første arbeidsdag etter pinsen starter? Handler egentlig bare om matserveringen. Arrangementet er i arbeidstiden min og planen var bare at jeg skulle ha anledning til å hente mat, så tilbake for å jobbe. Handler nok om å få bestilt inn nok mat. Tviler egentlig på at noen vil sjekke hvem jeg er, om jeg er påmeldt eller ikke, bør vel gå greit å bare komme og hente mat. Ganske enkel servering, er ikke snakk om biffmiddag, et visst antall tallerkener med mat som ferdigstilles etc. Anonymkode: 7f1d1...cf2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Du har ikke blitt invitert, og melder deg på for sent og forventer det er greit å komme og hente mat allikevel? Anonymkode: 70d39...acc 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Jeg liker ikke slike sosiale happenings på jobben. Men har anstendighet til å holde meg helt borte. Kommer ikke og henter/spiser mat og så går jeg igjen. Hold deg helt borte dersom du ikke ønsker å delta. Anonymkode: 02868...b6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai De som mottar påmeldingen må jo begynne å lure på hvorfor du er påmeldt uten å være invitert. Sjansen er stor for at du bare slettes. Å bare hente mat er jo frekt. Hadde du bare tenkt å sprade inn når matserveringen foregår? Anonymkode: 0bc49...99a 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De som mottar påmeldingen må jo begynne å lure på hvorfor du er påmeldt uten å være invitert. Sjansen er stor for at du bare slettes. Å bare hente mat er jo frekt. Hadde du bare tenkt å sprade inn når matserveringen foregår? Anonymkode: 0bc49...99a Evt har man glemt å invitere alle, vanskelig å vite. Jeg kan uansett referere til at "teamleder" tipset meg om dette om det er noen som stiller spørsmål. Har registrert meg med navn og virksomhet. Anonymkode: 7f1d1...cf2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Det er godt mulig du "går under radaren" og blir registrert som deltaker slik at du slipper inn selv om du er litt seint med påmeldingen. Hvis det var for seint å melde seg på, ville trolig påmeldingsskjemaet vært sperret eller fjernet. Men slik jeg forstår det, melder du deg på kun for å få maten uten å ha til hensikt å delta på arrangementet, og det er direkte ufint. Sånt gjør man ikke, og slike kolleger vil man ikke ha i bedriften sin. Det likner på tyveri. Anonymkode: a1e74...7e1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er godt mulig du "går under radaren" og blir registrert som deltaker slik at du slipper inn selv om du er litt seint med påmeldingen. Hvis det var for seint å melde seg på, ville trolig påmeldingsskjemaet vært sperret eller fjernet. Men slik jeg forstår det, melder du deg på kun for å få maten uten å ha til hensikt å delta på arrangementet, og det er direkte ufint. Sånt gjør man ikke, og slike kolleger vil man ikke ha i bedriften sin. Det likner på tyveri. Anonymkode: a1e74...7e1 Overhodet ikke, her virker det som at tankene har løpt løpsk. Folk fra min virksomhet/avdeling har flere ganger bare hentet mat i forbindelse med arrangementer/matservering uten å delta på noe utover det. Det er snakk om ledere, de andre vet ikke om arrangementene og matserveringen. Anonymkode: 7f1d1...cf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå