AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Er det mange kvinner her som faktisk søker casual sex og helt uforpliktende sex? Jeg er nysgjerrig på hvor vanlig det egentlig er at kvinner ønsker sex uten forhold, følelser eller videre kontakt. Føler ofte man hører mye om menn som søker det, men mindre om kvinner. Hvordan fungerer det for dere følelsesmessig? Anonymkode: 17980...5d6
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Det er nok ikke mange, men de fins. Jeg er en av de. Jeg har 3 stk jeg treffer fast. Ser ikke for meg at jeg skal i noe nytt kjæresteforhold i fremtiden. Muligens et åpent forhold, hehe. Anonymkode: 9b97b...08b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Kvinner tror kanskje de gjør det, men når de har sex utskiller de mye mer oxytocin enn menn gjør, følgelig blir de fortere tilknyttet følelsesmessig. Anonymkode: 079b6...c19 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Greia er jo at sexleketøy utkonkurrerer tilfeldige menn. Jeg var altfor førnøyd med kondomeriet til å ta meg bryet med menn de 10 åra jeg var singel. Anonymkode: 48957...54a 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Vanligvis blir jeg bare tent når jeg er forelsket, men det har skjedd en sjelden gang at det har vært seksuell spenning med noen jeg ikke har noen sånne følelser for. Anonymkode: 73f38...0bf
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Kvinner gjør det i like stor grad (større faktisk) enn menn, men de gjør det med "de samme" mannfolka. Siden kvinner kan velge langt bedre menn til sex enn de kan få til forhold blir fordelingen av menn som kvinner har tilfeldig sex med ikke jevn, men fordelt mot toppen av kurven. Er du en 2'er får du sex med en 4-5'er, er du e 5'er får du sex med en 7'er, er du en 7'er får du sex med en 9'er osv. Anonymkode: 7aaae...347 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner gjør det i like stor grad (større faktisk) enn menn, men de gjør det med "de samme" mannfolka. Siden kvinner kan velge langt bedre menn til sex enn de kan få til forhold blir fordelingen av menn som kvinner har tilfeldig sex med ikke jevn, men fordelt mot toppen av kurven. Er du en 2'er får du sex med en 4-5'er, er du e 5'er får du sex med en 7'er, er du en 7'er får du sex med en 9'er osv. Anonymkode: 7aaae...347 Man kan få seksuell tenning med noen helt uavhengig av "skala", bare så det er sagt. Jeg blir aldri tent på de kjekkeste mannfolka bare fordi de objektivt ser best ut, det må være en x-faktor der. Anonymkode: 73f38...0bf 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai Har gjort det i mellom forhold. Med menn jeg finner tiltrekkende, men ikke liker nok for forhold. Anonymkode: b4048...041
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai Jeg går kun etter hookups nå for tiden men det er fordi jeg nettopp opplevde et brudd der typen var utro. Gidder ikke å forholde meg til menn på en stund så derfor vil jeg heller bare ha hookups. Anonymkode: f0822...d89
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Jeg gjør dette, men kun fordi jeg ikke klarer å finne kjæreste. Selv om jeg ikke klarer å få kjæreste, så trenger jeg ikke å være sølibat, tenker jeg da. Anonymkode: 2d2e3...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 7.26): Er det mange kvinner her som faktisk søker casual sex og helt uforpliktende sex? Jeg er nysgjerrig på hvor vanlig det egentlig er at kvinner ønsker sex uten forhold, følelser eller videre kontakt. Føler ofte man hører mye om menn som søker det, men mindre om kvinner. Hvordan fungerer det for dere følelsesmessig? Anonymkode: 17980...5d6 Følelsesmessig er det jo ikke noe problem, det er bare uinteressant. Ingen av mine venninner har sånne «ff» relasjoner og såkalte «one night stands» er nesten noe som blir sett litt ned på har jeg et klart inntrykk av. Som du sier, kjenner jo flere menn som ønsker det og søker det, men ingen kvinner. Anonymkode: 86e01...fef 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai Min erfaring er at kvinner gjør det med menn som er blitt sortert bort fra potensiell partner, da de mangler egenskapene en ser etter i en partner, men kjemien er god nok. Anonymkode: bff4b...6a9
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai Bare om mannen er vanvittig kjekk. Husk at for tilfeldig kan vi ligge langt over egen liga. Forelskelse visker ut mannens feil. Uten den må man makse utseende og ha god personlighet og en spandabel mann i tillegg. Anonymkode: f36d7...c83
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai Til en viss grad, jeg har ikke tid plass eller noe til ett forhold så jeg vil gjerne ha ett casual forhold til han jeg har begynt å ligge med nå, men det er jo fordi jeg er forelsket så det er jo ikke helt casual akkurat Anonymkode: 1bdad...27e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bare om mannen er vanvittig kjekk. Husk at for tilfeldig kan vi ligge langt over egen liga. Forelskelse visker ut mannens feil. Uten den må man makse utseende og ha god personlighet og en spandabel mann i tillegg. Anonymkode: f36d7...c83 Bullshit, han jeg vil ha det til tjener halvparten av meg og er i følge hans kompiser lamslått over at jeg utviser interesse pga av det tåpelige liga tullet deres.... Anonymkode: 1bdad...27e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå