Gå til innhold

To damer og en mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par som ønsker trekant med en ekstra dame. Har tidligere erfaring med å være med dame, men da også med mannen i hennes forhold.

Lutt usikre på hvordan mannen i trekantet «holder ut» to damer. Hvordan passe på at det er nok til begge? Er det lett å bli for overveldet? Er det mannens ansvar å gjøre begge damer fornøyd, eller bør paret heller gjøre den ekstra damen fornøyd? Orker man å komme i begge damer? Eller må han prioritere å komme i kun en? (Er ikke 24 år lenger…)

Vil gjerne høre litt om erfaringer folk har med dette.

Anonymkode: 69a3f...721

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt fokus på den ekstra damen mener jeg. Har hatt masse trekanter og det bør enten være likeverdig (alle leker med alle) eller så bør hun som inviteres inn få fokus.

Anonymkode: 71bb9...95b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt fokus på den ekstra damen mener jeg. Har hatt masse trekanter og det bør enten være likeverdig (alle leker med alle) eller så bør hun som inviteres inn få fokus.

Enig i tanken. Gi gjerne eksempler. (Dette er seriøst ingen runketråd, men om det hadde vært det hadde det også vært helt ok)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kvinnen i forholdet som skal være midtpunktet. Jeg og min mann har hatt noen trekanter, men da med en ekstra mann, og det er altid jeg som er midtpunktet.

Om vi skulle involvert en ekstra dame, så skulle jeg fortsatt hvert midtpunktet.

Anonymkode: abf1d...bc0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel kvinnen i forholdet som skal være midtpunktet. Jeg og min mann har hatt noen trekanter, men da med en ekstra mann, og det er altid jeg som er midtpunktet.

Om vi skulle involvert en ekstra dame, så skulle jeg fortsatt hvert midtpunktet.

Anonymkode: abf1d...bc0

Er gjerne en vesentlig forskjell om man er villig til å leke med jenter eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er et par som ønsker trekant med en ekstra dame. Har tidligere erfaring med å være med dame, men da også med mannen i hennes forhold.

Lutt usikre på hvordan mannen i trekantet «holder ut» to damer. Hvordan passe på at det er nok til begge? Er det lett å bli for overveldet? Er det mannens ansvar å gjøre begge damer fornøyd, eller bør paret heller gjøre den ekstra damen fornøyd? Orker man å komme i begge damer? Eller må han prioritere å komme i kun en? (Er ikke 24 år lenger…)

Vil gjerne høre litt om erfaringer folk har med dette.

"Komme i begge damene" høres ut som om han ikke skal bruke kondom. Er du klar for det, at han skal inn i deg etter å ha tømt seg i en annen? Hadde ikke jeg klart i vertfall, og ikke uten kondom uansett.

Anonymkode: 916f0...a18

AnonymBruker
Skrevet

Er dette hans fantasi eller din? 
Hans - få med ei dame som vil gi til kona

Deres - få med ei dame som både ønsker gi og få

Tror aldri jeg har tenkt over hvor min mann har kommet når vi har hatt trekanter med jenter. Men de parene som har vært veldig opptatte av at de bare kysser hverandre, skal fullføre sammen etc har gjort at jeg har følt meg «til overs» og på sidelinjen. Det har føltes rart når det har vært dem begge som har invitert meg med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Chill, vi bruker kondom. Og vi kysser med hvem som Helst på kryss og tvers. Dette er begges fantasi. Vi er godt voksne og har plenty erfaring med både par og single menn. Nå vil vi ha dame.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en har en holding om at det bare er mannens ansvar at kvinnene nyter, så vil det naturligvis bli mye for mannen, men i en trekant er man 3, så da ligger ansvaret for nytelse på alle 

Anonymkode: 9fd53...bb3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann, ton deg litt ned og fokuser på damene. La kuken være litt dessert, krydder, ikke hovedmåltidet. Damene vil gi uttrykk for når de er klar, og ta dem da smart slik at du ikke brenner deg ut før de er happy. Om du kommer 1 eller 2 ganger, det vet du godt selv. Jeg har under mine 5 trekanter med 10 forskjellige kvinner aldri kjørt så hardt på for å imponere at jeg har blitt satt på innbytterbenken. Så vær en god medspiller og ikke tro at en sprint og to avgjør kampen. Vær lur så du ikke ender som en innbytter. Kvinner gjentar gjerne om kapteinen på laget gjør resten av laget gode.

Anonymkode: 15810...f2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis en har en holding om at det bare er mannens ansvar at kvinnene nyter, så vil det naturligvis bli mye for mannen, men i en trekant er man 3, så da ligger ansvaret for nytelse på alle 

Anonymkode: 9fd53...bb3

Det er ikke gitt. I trekanter med to menn så virker det ikke å være en forventning om at mennene har sex med hverandre. Det bør derfor ikke forventes at damene har sex med hverandre i trekanter med to damer.

Anonymkode: fdab2...251

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp, det er mange konstellasjoner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent en mann klarer å tilfredsstille to damer… De kalles uansett enhjørninger, for det er så sjeldent man finner en dame som vil være med par.

Anonymkode: 3ebfd...4e7

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en dame som er klar. Gleder meg.

Skrevet

Av de trekantene jeg har hatt som har vært mest vellykket, så har alle vært like interessert i hverandre. Biseksuelle kvinner med lik seksualitet som matcher min. Det har gjerne vært opplevelser som varer i flere timer, og man bytter på hvem som er i fokus.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...