Gå til innhold

Squirting og orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som squirter og får orgasme - jeg trenger litt hjelp!

Kan dere si litt om hvordan det bygger seg opp - og om dere squirter før eller etter orgasmen?

Kona vil ikke prate om sex, eller om hvorvidt hun faktisk får orgasme.

Når jeg bruker god tid med fingeren på og rundt klitten hennes, så hender det at det blir skikkelig vått, såpass at vi må bruke håndkle under.

Når det blir vått så ber hun meg stoppe. Mulig det blir for følsomt?

Jeg er ganske sikker på at hun ikke "tørr" å gå hele veien, og at hun stopper før hun er i mål.

Hun har tidligere sagt at hun ikke tror hun har hatt orgasme.

Jeg har ikke hatt sex med andre enn henne, så jeg har begrenset med erfaring. Det hadde vært koselig om hun faktisk kom det siste stykket også.

Jeg er klar over at kvinner er forskjellige, og at det som funker for andre ikke nødvendigvis funker for henne, men jeg håper noen kan dele av sin kunnskap.

M50

Anonymkode: 7afe4...24d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tingen er at det kjenner som om man skal tisse på seg, og det er en terskel å komme over.

Typisk en del squirt før orgasmen og mye under/rett før.

Anonymkode: d015a...13e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Squirting.. er jo sprut/ejakulasjon oversatt fra engelsk..
Så en orgasme er ikke en sprut og squirting er heller ingen orgasme.. det er to forskjellige ting og følelser.
Orgasmen er mere kompleks og hjernestyrt, det er ikke squirtingen. Squirtingen reagere kun på stimuli av Skenes kjertler
Så hun kan ikke stoppe en squirt, hvis hun ikke fysisk stopper stimulien. 
Vel og merke er at det er ikke alle damer som liker squirting.. da blir det også vanskelig å oppnå orgasme også.
Du må nesten anse squirtingen, som et frivillig ønske fra damen.. Ellers er jeg redd du bare "kuker" det til for henne🫠

Det eneste som hjelper er kommunikasjon og kunnskap om at squirt ikke er urin👏

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 minutter siden):

Squirting.. er jo sprut/ejakulasjon oversatt fra engelsk..
Så en orgasme er ikke en sprut og squirting er heller ingen orgasme.. det er to forskjellige ting og følelser.
Orgasmen er mere kompleks og hjernestyrt, det er ikke squirtingen. Squirtingen reagere kun på stimuli av Skenes kjertler
Så hun kan ikke stoppe en squirt, hvis hun ikke fysisk stopper stimulien. 
Vel og merke er at det er ikke alle damer som liker squirting.. da blir det også vanskelig å oppnå orgasme også.
Du må nesten anse squirtingen, som et frivillig ønske fra damen.. Ellers er jeg redd du bare "kuker" det til for henne🫠

Det eneste som hjelper er kommunikasjon og kunnskap om at squirt ikke er urin👏

Det er ikke bare urin nei, men det består av mye urin. 

Anonymkode: fbad5...3a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke bare urin nei, men det består av mye urin. 

Anonymkode: fbad5...3a4

Ikke urin nei.. for å få til urin må en nedbrytnings prosess starte.. Dette tar tid og timer..
Squirtvæsken fyller urinblæra i løpet av et par minutter.. så stimuli av Skenes kjertler gjør at nyrene skaper squirtvæsken. 
Så det er viktig å tisse ut "gammelurin" før squirtingen.. da er squirtvæske fargeløs, lukteløs og smakløs, og er litt glattere enn vanlig urin (Heldigvis) 😅

Det leger kaller urin inneholder 95% sterilt vann, de resterende 5% er urinstoffer som gjør nedbrytingen mulig. 
Så urin skapes over tid.. squirtvæsken skjer i en rekordfart👏

AnonymBruker
Skrevet

Maken til vås.... Kvinnekroppen har ikke noen hemmelig blære til squirt væske... Dette er urin enkelt og greit!! 

Anonymkode: 572b2...c3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Maken til vås.... Kvinnekroppen har ikke noen hemmelig blære til squirt væske... Dette er urin enkelt og greit!! 

Du har tydeligvis aldri smakt forskjellen 😉

Anonymkode: 5cafa...e3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan dere si litt om hvordan det bygger seg opp - og om dere squirter før eller etter orgasmen?

Når jeg bruker god tid med fingeren på og rundt klitten hennes, så hender det at det blir skikkelig vått, såpass at vi må bruke håndkle under.

Jeg er ganske sikker på at hun ikke "tørr" å gå hele veien, og at hun stopper før hun er i mål.

Jeg har ikke hatt sex med andre enn henne, så jeg har begrenset med erfaring. Det hadde vært koselig om hun faktisk kom det siste stykket også.

Jeg er klar over at kvinner er forskjellige, og at det som funker for andre ikke nødvendigvis funker for henne, men jeg håper noen kan dele av sin kunnskap.

M50

Ikke press kona di til å tisse på seg når dere har sex. Ønsker hun det selv, fint, men ikke begynn å mas om det.

Anonymkode: 2a249...766

AnonymBruker
Skrevet

Man må forresten ikke tisse for å ha orgasme, TS.

Anonymkode: 2a249...766

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Der! var vi igang med den gode, gamle urin/ikke urin-debatten. En gammel tradisjon vi aldri blir lei av. Snurr film!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

M50

Dette kan bli et langt svar og jeg gidder ikke diskutere her inne nok en gang om squirt er tiss eller ikke.

For det er det ikke.. jeg squirter og det hverken føles som jeg skal tisse ( kanskje det gjorde det litt i starten før jeg helt forstod hva det var når jeg tenker meg om), det lukter ikke tiss og det smaker definitivt ikke tiss.

Jeg kan gjerne dele med deg hvordan jeg som kvinne føler orgasmen komme og forskjellen på orgasmer, men jeg er litt le av å bli dissekert her inne så send meg gjerne en melding, så skal jeg svare på hva du og din kone måtte lure på 🙂

Så kan det være jeg tar det her ute også på et litt senere tidspunkt;-)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tingen er at det kjenner som om man skal tisse på seg, og det er en terskel å komme over.

Typisk en del squirt før orgasmen og mye under/rett før.

Anonymkode: d015a...13e

Takk for at du svarer ordentlig!

Diskusjonen om tiss/ikke tiss hjelper meg ikke, så vær snill å ta den etannet sted, det er ikke det jeg spør om!

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...