AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Er litt nysgjerrig. Hvor langt kan dere kvinner strekke dere aldersmessig? Hvis du møter en kjekk, sjarmerende, godt trent mann? Er selvfølgelig forskjell på et forhold og bare noe kortvarig da. Anonymkode: 2bb5f...725
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Mann på 25. Gidder ikke gamlinger. Anonymkode: ac4af...0a7 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai En kvinne på 35 år, kan få menn i akkurat den aldersgruppen hun vil. Anonymkode: 0a6dd...2ed 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er litt nysgjerrig. Hvor langt kan dere kvinner strekke dere aldersmessig? Hvis du møter en kjekk, sjarmerende, godt trent mann? Er selvfølgelig forskjell på et forhold og bare noe kortvarig da. Anonymkode: 2bb5f...725 Jeg kan strekke meg i hvert fall en 15 år oppover. Ingen ting nedover. Jeg tiltrekkes voksne, modne menn. Aldri hatt noe partner som har vært yngre. Anonymkode: ab7f7...b04 1
Maleficenta Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan strekke meg i hvert fall en 15 år oppover. Ingen ting nedover. Jeg tiltrekkes voksne, modne menn. Aldri hatt noe partner som har vært yngre. Anonymkode: ab7f7...b04 Seriøst, selv i din alder? Jeg likte eldre menn til jeg tippa 30. Innså deretter hvor kjedelige de var 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai En ungstut, og en storokse sto oppe i åsen og såg på en flokk kuer, som beita nede på enga. "La oss løpe ned å pule ei av kuene " sa ungstuten. "Nei" sa storoksen. " Vi Går ned, og knuller alle" Der er forskjellen på unggutter og menn. Anonymkode: 0a6dd...2ed
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai Kanskje 5 år ned, max 2 år opp? Mtp på at menn forfaller mye raskere enn kvinner i dag (og dør tidligere) er det tryggest å bli sammen med noen som er et par år yngre tenker i alle fall jeg. Kunne sikkert gått opp 3 år hvis han var unormalt sprek og ung til sinns. Anonymkode: d228e...893 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai Jeg er 35 og går stort sett for menn på 27-45 Anonymkode: e356f...613 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai 5 års alderforskjell er nok, det. Personlig så føles det veldig rart å skulle velge en yngre mann, men 5 år er innafor. Da kan man vel så gjerne være på samme sted i livet, og det anser jeg som viktig i et samliv. For meg er det egentlig samme greia ved kortvarig forhold eller engangsligg. 5 år, men "samme sted i livet" blir da uten betydning. Anonymkode: 7aaaf...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er litt nysgjerrig. Hvor langt kan dere kvinner strekke dere aldersmessig? Hvis du møter en kjekk, sjarmerende, godt trent mann? Er selvfølgelig forskjell på et forhold og bare noe kortvarig da. Anonymkode: 2bb5f...725 Kjekk, sjarmerende og godt trent er ikke de egenskapene som betyr mest for meg, men er heller et pluss hvis alt annet et på plass. Noe krav til helse og utseende er det, men det handler mer om at man er sterk og frisk, ikke kjekk og godt trent. Sjarmerende er heller ikke det jeg bryr meg mest om. Det er viktigere for en bekjent det skal være hyggelig å prate med. Jeg er i forhold, men ønske om bekreftet forhold (ikke noe lettvint), ansvar for seg selv og andre, snill, kosete, smart, noe morsom, er glad i å oppleve noe nytt og reise noe veier utrolig mye mere enn kjekk, godt trent og sjarmerende... Anonymkode: 70981...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai Vil si 30-43. Under 30 føles litt rart. Anonymkode: c8ae3...19c 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai Maleficenta skrev (41 minutter siden): Seriøst, selv i din alder? Jeg likte eldre menn til jeg tippa 30. Innså deretter hvor kjedelige de var Absolutt seriøs 😅. Jeg tiltrekkes ikke «yngre» seksuelt. Jeg er helt avhengig av det jeg opplever som maskulin fremtoning og elsker godt voksene, sindige, staute menn. Dette opplever jeg ikke at «yngre» er i nærheten av. Jeg kan absolutt være enig i at det kan være morsomt å henge med en 32 åring med mye sprell, men de tiltrekker meg overhode ikke seksuelt. Anonymkode: ab7f7...b04
oslom Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai Godt du spør hva folk gjør selv og ikke hva som skal være standard... OG vet du spurte damene -- men: er det ikke en privatsak egentlig? Mine kjærester / "venninner" har vært fra 7 til 25 år yngre enn meg. Sjokka?
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 10.28): En ungstut, og en storokse sto oppe i åsen og såg på en flokk kuer, som beita nede på enga. "La oss løpe ned å pule ei av kuene " sa ungstuten. "Nei" sa storoksen. " Vi Går ned, og knuller alle" Der er forskjellen på unggutter og menn. Anonymkode: 0a6dd...2ed "La oss løpe ned å pule alle kuene " sa ungstuten. "Nei" sa storoksen. " Vi blir her og ser på dem og snakker om å knulle dem" Der er forskjellen på unggutter og menn. Anonymkode: 9de39...acd 1
Mardina Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai Jeg er sammen med en mann som er 6 år yngre enn meg. Jeg var skeptisk til å bli sammen med han til å begynne med, da jeg ikke visste om vi ville ha noe til felles eller om vi ville trives sammen. Men jeg gav han en sjanse og det er jeg veldig glad for. Han er en fantastisk mann, som jeg elsker høyt ❤️ Han er ikke perfekt, men han er bra nok for meg ❤️ Ser for meg at vi kommer til å være sammen i mange, mange år 😊 1
Maleficenta Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai Mardina skrev (16 minutter siden): Jeg er sammen med en mann som er 6 år yngre enn meg. Jeg var skeptisk til å bli sammen med han til å begynne med, da jeg ikke visste om vi ville ha noe til felles eller om vi ville trives sammen. Men jeg gav han en sjanse og det er jeg veldig glad for. Han er en fantastisk mann, som jeg elsker høyt ❤️ Han er ikke perfekt, men han er bra nok for meg ❤️ Ser for meg at vi kommer til å være sammen i mange, mange år 😊 Samme her. Min mann er nesten fem år yngre enn meg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå