Gå til innhold

Veier 68 kg...

Gjest Gjest_Månefisken_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Månefisken_*
Skrevet

Jeg har gått opp 8 kg over 2 år og trener nå lite...motivasjonen er ikke på topp for tiden. Har ingen helsestudio/gruppetrim i nærheten.

Jeg pleide å være søt..i str. 36/38, nå ser jeg ut som en dundre!

Hjelp...! Hvordan skal jeg klare å slanke meg, når jeg har så mange andre prosjekt på gang? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Månefisken_*
Skrevet

Glemte å føye på vekta: 68 kg og høyden: 169 cm :redd:

Skrevet

vel jeg er 72 og er 168, er ikke spes feit

Skrevet

Må le litt når jeg leser dette....

jeg er 1.65 høy, og veier vanligvis 62-64 kilo.

Gikk opp 7 kilo i løpet av 4 dager for noen få uker siden og ble nesten 70 kg "over natten". (ja da, p.g.a medisiner og sykdom... vann, hoven og oppblåst, men klærne passer ikke uansett, og jeg ser ut som om jeg er gravid i 8. mnd)

Da jeg var 64 ønsket jeg å veie 58-60 kg, nå lengter jeg bare tilbake til den tiden da klærne passet.. (dvs 4 uker tilbake i tid).

Mitt tips til deg: Du er helt klart normalvektig, men jeg kan tenke meg at du reagerer på slapp muskulatur. Når musklene begynner å "henge" (er slappe), så føler en seg større enn det en er. Selv om du ikke har et teningsstudio i nærheten: hva med å legge seg på badegulvet hver morgen og ta 20 sit-ups før du hopper i dusjen?

Bor du i et hus med trapper? Hva med å ta å gå trappene noen ekstra ganger i løpet av dagen?

Hopp på en trampoline, dans på stuegulvet, gjør små øvelser mens du lager middag...

Det er så mange slike småting en kan gjøre i løpet av dagen som krever minimalt med innsats, men som gir desto større resultater!

Du bør jo ikke nødvendigvis gå ned i vekt, bare stramme opp litt :)

Kari Jaqeson har en bok om slike småting en kan gjøre i løpet av dagen (for de som ikke har tid eller ork til å trene), hva med å låne den på biblioteket?

Skrevet

Jeg er 170 cm høy og veier 68 kg.

Føler meg ikke overvektig....

Derimot føler jeg at jeg trenger å stramme opp litt :sjenert:

Litt forskjell der.

Så snart vi er ferdi å pusse opp ny leilighet og har flytta, så skal jeg begynne å gå på fjellet igjen. Jeg elsker å gå masse. Å gå hurtig er suveren trening!

Beveg deg litt, så vil du straks føle deg bedre :klem:

Skrevet

OJ...du veier det jeg har endret livsstil for å veie...så da skal jeg visst "slanke" meg til å se ut som ei dundre jeg da ;)

Skrevet
Glemte å føye på vekta: 68 kg og høyden: 169 cm :redd:

da er det faktisk riktig vekt til høyde.

Skrevet

Trådstarter her, æsj søren, det var ikek gøy å høre at det var riktig vekt til høyde, føler meg som en dundre med stramme bukser og alt.

Men skal plukke fram tråden her av og til og ta sit ups på badet hver morgen og kanskje bevege mer mer ute...moderat småjogging 2-3 ganger i uken kan vel ikke skade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...