Gå til innhold

Fargesammensetninger

Gjest Gjest_Julibrud_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cremehvit, lyserosa og litt gull og grønt. Gull i ringer til bordbånda, og grønt i eføy til bordpynt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg prøver å få med meg mannen på mest mulig av planleggingen spurte jeg ham hvilke farger vi skulle ha i bryllupet. Svaret: "Hva? Blir det ikke lilla?" :ler: Jeg er vist litt for glad i lilla... Og rett hadde han jo også. Jeg tenkte å ha offwhite som grunnfarge, og detaljer i mørkelilla og sølv. Men jeg fant en kjole med brune detaljer som jeg kledde utrolig godt, så nå er det mulig det kommer til å gå mer i krem og lyse bruntoner, og så klarer jeg sikkert å snike inn noe lilla også.

Skrevet

Vi skal ha havfarger; blått, turkis og sølv på invitasjonene og annet papir, og ellers dekorerer vi med rullestener, skjell og blå blomster.

Skrevet

tror vi skal ha creme, hvit og brunt eller limegrønt, er usikker ennå..

Skrevet

Vi skal ha hvite roser som "tema" Brudebuketten skal være bare hvite roser og litt grønt som henger ned.

Jeg hadde også lyst på litt farge. Var på Løiten lys og fant et kjempefint bord der, det var med hvite roser og limegrønt i forskjellige nyanser. Både jeg og samboeren falt for dette.

Så her blir det hvite roser, litt limegrønt og masse lys..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...