Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle ta p-pilla mi i går kveld, men jeg mistet den. Har lett overalt på gulvet, men fant den ikke. Den har da mest sannsynlig falt ned i vasken. Jeg tok da mandagstabletten, men irriterer meg veldig hvis jeg skal ta tbl en dag i foveien hver dag inntil jeg slutter på pilla. Kan jeg hoppe over en dag mot slutten av brettet sånn at jeg kommer ajour? vet at jeg da må være sikra med kondom, men hvor lang tid må jeg beregne som usikker periode?

Videoannonse
Annonse
Gjest allium
Skrevet

Kan du ikke bare ta den siste tabletten på brettet idag, og så begynne en dag tidligere på neste brett?

Cerazette pillene er like, så det spiller ingen rolle. Tar du en hver dag, slipper du kondom.

Skrevet

Hehe, jeg har ikke flere brett, men apoteket er jo åpen i morgen, så da kan jeg jo kjøpe en ny pakke da. Takk for svar :)

Gjest allium
Skrevet
Hehe, jeg har ikke flere brett, men apoteket er jo åpen i morgen, så da kan jeg jo kjøpe en ny pakke da. Takk for svar  :)

Jo, men det haster vel ikke å få tak i et nytt brett? Du spiser bare den siste tabletten idag, så fortsetter du som vanlig med de andre på riktig ukedag til brettet er tomt. Da må du begynne på neste brett en ukedag før du har pleid.

Skrevet

Så du mener at jeg skal bare begynne på den pillen jeg egentlig skulle ta neste mandag? :måfådetinnmedtesej:

Gjest allium
Skrevet
Så du mener at jeg skal bare begynne på den pillen jeg egentlig skulle ta neste mandag? :måfådetinnmedtesej:

Ja, hvis det er den siste på det brettet du har nå. Da kan du ta den opprinnelige tirsdagspillen imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...