Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En over gjennomsnittlig intelligent mann. Som kan å skjule spor.

Shoot!☺️

Anonymkode: 68c27...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har funnet der ut som vet du jo hvem spor etc du kan gå etter 

Skrevet

Siden du vet er det vel bare å følge etter en dag du vet han skal treffe andre?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du ta han på fersken når du tydeligvis vet? Hva venter du på?

Anonymkode: baa7b...cce

• Liker 2
Skrevet

Avslutt bare forholdet? er ikke en rettsak så du trenger ikke bevis for å gå om du allerede vet.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Ikke spør han, ikke virk mistenksom! Da skjuler han bare sporene sine enda bedre. Du kan kontakte privat etterforsker, jobber han overtid så ringer du tilfeldigvis jobben å spør etter han da vet du om han lyver eller ikke. Følg etter han om han skal «trene» etter jobb, vær smart og lån en annen bil så han ikke kjenner den igjen. Gå gjennom kredittkort regninger se om du finner kvitteringer på hotell, restauranter, butikker som du ikke kjenner igjen. 
si at du skal utenbys med ei vennegjeng f.eks. sett opp kamera inne i huset å se hva som skjer.. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det noe jeg har lært meg med årene så er det å ikke ignorere magefølelsen. Om du ikke har konkrete bevis, så angrer du på at du ikke dro tidligere, den dagen du finner bevis. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
godlyinsight skrev (5 timer siden):

Er det noe jeg har lært meg med årene så er det å ikke ignorere magefølelsen. Om du ikke har konkrete bevis, så angrer du på at du ikke dro tidligere, den dagen du finner bevis. 

Etter et halvlangt liv så har jeg lært meg at kvinners magefølelse er feil 8/10 ganger. 

Anonymkode: b4a94...789

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En over gjennomsnittlig intelligent mann. Som kan å skjule spor.

Shoot!☺️

Anonymkode: 68c27...6ec

Hva med å spørre ham?

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg vet om andre som har glemt telefonen sin i bilen (på lydløs), og sørget for å ha på google maps location tracker. Den viser da historikk over hvor du har vært. Test det ut i forkant så du er sikker på å ha fått slått det på riktig. 

Hvis telefonen skulle bli oppdaget i bilen, er det naturlig at du mistet den under setet og glemte å finne den når du løp inn og ikke kunne få ringt han for å si ifra, for du hadde jo ikke mobil. 

Anonymkode: 8db80...c4f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts, jeg vet om andre som har glemt telefonen sin i bilen (på lydløs), og sørget for å ha på google maps location tracker. Den viser da historikk over hvor du har vært. Test det ut i forkant så du er sikker på å ha fått slått det på riktig. 

Hvis telefonen skulle bli oppdaget i bilen, er det naturlig at du mistet den under setet og glemte å finne den når du løp inn og ikke kunne få ringt han for å si ifra, for du hadde jo ikke mobil. 

Det tar ingen på fersken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Det tar ingen på fersken.

Hvis vedkommende drar til en annen dames hus og lyver om det, så gjør det det jo. De fleste utro mennesker lyver om hvor de er. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis vedkommende drar til en annen dames hus og lyver om det, så gjør det det jo. De fleste utro mennesker lyver om hvor de er. 

Jeg tror du misforstår hva å bli tatt på fersken betyr.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå):

Hvis du antyder at uttrykket kun brukes om å bokstavelig talt gå inn på dem i sengen eller annet sted, så tar du feil.

TS snakker om en som skjuler spor, ergo insinuerer hun at hun er ute etter å samle bevis.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden):

Det står hvordan ferske, ikke ta på fersken. 

Anonymkode: 57fa0...831

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og det er i bunn og grunn samme tingen 😉 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvis du antyder at uttrykket kun brukes om å bokstavelig talt gå inn på dem i sengen eller annet sted, så tar du feil.

TS snakker om en som skjuler spor, ergo insinuerer hun at hun er ute etter å samle bevis.

I stede for å gjette, anta og tippe hva Ts egentlig mener så forholder jeg meg til det Ts skriver enn så lenge.

Sitat

«Å ta noen på fersken», «å bli tatt på fersken» eller «å bli ferska» er uttrykk som betyr å bli tatt midt i «ugjerningen». Disse versjonene kommer av uttrykket «tatt på fersk gjerning» – altså å bli tatt akkurat i det det skjer.

https://www.slangordboka.no/hva-betyr-a-ta-noen-pa-fersken/

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Holy Mary, Mother of Jesus…..🙄

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Når man er kommet dit i et forhold at man stoler mer på magefølelsen enn at partneren sin er trofast, så mener jeg at man er kommet til et sted i livet hvor noen beslutninger må tas og gjerne med ekstern hjelp.

Å gå i flere måneder, gjerne noen år, og pine seg igjennom et forhold hvor man mangler helt essensiell tillit mener jeg er skadelig og usunt. Man er ikke i et godt forhold og jeg er i enkelte tilfeller fristet til å kalle det selvskading.

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden):

Når man er kommet dit i et forhold at man stoler mer på magefølelsen enn at partneren sin er trofast, så mener jeg at man er kommet til et sted i livet hvor noen beslutninger må tas og gjerne med ekstern hjelp.

Å gå i flere måneder, gjerne noen år, og pine seg igjennom et forhold hvor man mangler helt essensiell tillit mener jeg er skadelig og usunt. Man er ikke i et godt forhold og jeg er i enkelte tilfeller fristet til å kalle det selvskading.

Nettopp! Å «stole på magefølelsen» og å sette opp feller og sporinger ødelegger ethvert ellers sunt forhold.

Snakk med partneren deres! Om det ikke nytter, nytter ingenting.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...